تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

برگزاری مجالس عروسی

عروسی

عروسی یکی از مهمانی های مهم در زندگی هر دختر و پسر جوانی است. مهمانی که برای خانواده های آنها نیز بسیار مهم به شمار می رود. اهمیت مراسم جشن عروسی در فرهنگ ایرانی از جایگاه بالایی برخوردار است . اقوام ایرانی از آغاز تا امروز شروع زندگی مشترک را جشن گرفتند و به شادی و پایکوبی می پرداختند . دغدغه های روزمره مردم در شهرهای بزرگ باعث شده تا مراسم جشن عروسی را مراکز خدمات مجالس عروسی به عهده بگیرند.

     

برگزاری مراسم عروسی

برگزاری تشریفات و مجالس عروسی به طوری که خاطره انگیز و سرگرم کننده باشد، آرزوی هر عروس و دامادی است. مجالس عروسی موفق و به یادماندنی نکات مشترکی دارند که در این مقاله به مهمترین آنها خواهیم پرداخت. اگر شما در برگزاری تشریفات و مجالس عروسی خود این نکات را رعایت کنید، بی تردید مراسم عروسی شما هم در ردیف مجالس عروسی های موفق و خاطره انگیزی قرارخواهد گرفت که در ذهن مدعوین شما باقی میماند. برگزاری موفق تشریفات و مجالس عروسی، همیشه ساده نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دقیق برای مراسم عروسی دارد. از آنجا که بیشتر مردم فقط یک بار عروسی می کنند، بنابراین شاید تجربیات برگزاری موفق تشریفات و مجالس عروسی، در بین نزدیکان شما انگشت شمار باشد. اما نکاتی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد، نتیجه بررسی صدها مراسم و مجالس عروسی موفق است. بنابراین کمک زیادی به شما خواهد کرد. هرچه زودتر یک تالار پذیرایی زیبا با اندازه مناسب رزرو کنید رزور تالار عروسی یکی از مهمترین بخشهای برگزاری تشریفات و مجالس عروسی شماست. حدود 6 ماه قبل از عروسی خود می بایست تالارپذیرایی یا باغ عروسی خود را رزرو کرده باشید. تالار عروسی می بایست یک سالن بزرگ و مناسب داشته باشد و فضای کافی جهت نشستن میهمانان و همچنین فضای کافی برای رقص و شادی مهمانان داشته باشد. حتی الامکان تاریخ برگزاری مجالس عروسی خود را آخر هفته قرار دهید ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری برای تالار عروسی بپردازید اما ارزش آن را خواهد داشت. اگر پنج شنبه شب نشد، جمعه شب را انتخاب کنید و یا یک شب که فردای آن تعطیل است را در نظر بگیرید. برگزاری مجالس عروسی در چنین زمانی باعث می شود که میهمانان شما به موقع در مراسم عروسی شما حاضر شوند و به خوشحالی تصمیم بگیرند که بعداز ظهر تعطیل خود را در مجلس عروسی شما شرکت کنند.

      

کترینگ عروسی

پذیرایی مراسم عروسی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و به همین دلیل امروزه امکاناتی نظیر کترینگ عروسی در اختیار کسانی قرار دارد که می خواهند بهترین جشن عروسی را داشته باشند. در صورتی که می خواهید یک جشن عروسی بسیار شیک و لاکچری داشته باشید، انتخاب یک تیم خوب برای کترینگ عروسی شما می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد ولی در این پست شرح خواهیم کرد که اصولا یک کترینگ موفق باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ همچنین برای اینکه کترینگ موفقی در عروسی خود داشته باشید، چه نکاتی را باید مد نظر خود قرار دهید. در این پست به ویژگی های پذیرایی از مهمانان در شب عروسی به واسطه کترینگ خواهیم پرداخت. همچنین به شما خواهیم گفت که وظیفه کترینگ تنها تدارک شام عروسی نبوده و می توانید برای تمامی بخش های پذیرایی از شرکت های ارائه دهنده کترینگ عروسی استفاده نمایید. این پست می تواند به شما ویژگی های یک کترینگ خوب را بگوید. شما می توانید برای اینکه بهترین عروسی را داشته باشید، خدمات مربوط به کترینگ شام عروسی خود را به شرکت های معتبر بسپارید. امکان انتخاب چند مدل غذا، طبخ هر غذا با بهترین مواد اولیه، سرو به صورت حرفه ای و تدارک دیدن ظروف لوکس و شیک از مهمترین مزایای استفاده از کترینگ برای شام عروسی می باشد. همچنین با استفاده از کترینگ می توانید در هزینه های مربوط به عروسی خود مدیریت داشته باشید و با خیال راحت تمامی کارها را به شرکت های ارائه دهنده خدمات بسپارید. شرکت کترینگ عروسی با تجربه بالایی که در اجرای پذیرایی عروسی دارد، می تواند بهترین گزینه برای عروسی شما به شمار رود که می تواند تمامی خدمات مربوطه و مورد سفارش را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید بهترین کترینگ مربوط به انجام مراسم خود را پیدا کرده و تمامی کارهای مربوط به عروسی را این شرکت بسپارید. همچنین به شما خواهیم گفت که مزایای استفاده از کترینگ برای پذیرایی میوه، شیرینی و شام در عروسی چه مواردی هستند.

      

شام عروسی

قطعاً یکی از مهمترین قسمت های یک عروسی شام و میز شام است. شام عروسی مورد توجه بیشتر مهمان ها قرار می گیرد و اکثر آنها انتظار یک شام عالی و خوش طعم را دارند. یکی از مهمترین دلایلی که ممکن است مهمانان پس از عروسی از آن به خوبی یاد کنند، شام عروسی است. بنابراین باید به هنگام انتخاب غذاها و تهیه غذاها به خوبی دقت نمایید تا بتوانید مهمانان خود را راضی نگاه دارند. در یک مراسم عروسی هر سن و سالی دارای ذائقه ای جدا می باشد، پس به هنگام انتخاب غذاها باید به خوبی دقت کنید که غذاهایی را انتخاب نمایید که مناسب برای هر سن و سالی باشند. نمی توان برای شام عروسی هزینه ثابتی را اعلام کرد! دلیل آن هم کاملاً مشخص است! بسته به منوی انتخابی شما و همچنین کیفیت و تالار و باغ متفاوت خواهد بود. چنانچه بخواهید سلف سرویس از مهمانان خود پذیرایی کنید که هزینه های شما قطعاً افزایش چشمگیری خواهد داشت. در بعضی از تشریفات عروسی از یک میز بزرگ برای شام استفاده می شود که همه غذاها و دسرها برروی آن قرار دارد و سرو به صورت سلف سرویس انجام می شود. اما در بعضی از مراسم ازدواج بر روی میزهایی که به صورت چند نفره برای مهمانان تدارک دیده شده است شام و میوه و شیرینی سرو می شود، انتخاب دم از نظر سفره آرایی زیباتر است که می توان بر روی میزها از تکنیک های خاصی برای تزیین بیشتر استفاده کرد.  یکی از مهمترین نکات در تزیین میز شام عروسی گل آرایی می باشد. استفاده از گلها  بر روی میزها جلوه خاصی به میزها می دهد. گل باید اندازه متناسبی داشته باشند. گل هایی که ساقه کشیده تری دارند، زیباتر به نظر می رسند. از جمله گل هایی که می توان برای میزهای عروسی میتوان استفاده کرد: گل داوودی، سوسن، آنتوریوم قرمز و گل رز اشاره کرد. یک نکته مهمی که باید به آن توجه کرد،. رنگ گل های روی میز هم می تواند با سایر اجزای میز هماهنگ باشد. یکی دیگر از نکات مهم در تزیین میز شام قرار دادن شمعدانهای بلند می باشد. بهتر است رنگ شمع ها با رنگ گل هماهنگ باشد. اگر اندازه شمع ها با ارتفاع گلدان یکی باشد، به زیبایی بیشتر میز شام کمک می کند. زمان صرف شام باید شمع ها روشن شوند.
از دیگر اجزای مهم میز شام عروسی دستمال سفره است که باید با زیبایی تمام تا شود و در داخل بشقاب ها قرار بگیرد. با استفاده از حلقه دستمال هم می توان دستمال سفره را زیباتر کرد. می توان از دستمالهای سفره انحصاری استفاده کرد که اسم عروس و داماد بر روی آن حک شده است. این دستمال ها را باید سفارش داد. یکی از مهمترین نکات در تزیین میز شام عروسی گل آرایی می باشد. استفاده از گلها  بر روی میزها جلوه خاصی به میزها می دهد. گل باید اندازه متناسبی داشته باشند. گل هایی که ساقه کشیده تری دارند، زیباتر به نظر می رسند. از جمله گل هایی که می توان برای میزهای عروسی در تشریفات مجالس میتوان استفاده کرد: گل داوودی، سوسن، آنتوریوم قرمز و گل رز اشاره کرد. یک نکته مهمی که باید به آن توجه کرد،. رنگ گل های روی میز هم می تواند با سایر اجزای میز هماهنگ باشد. یکی دیگر از نکات مهم در تزیین میز شام قرار دادن شمعدانهای بلند  می باشد. بهتر است رنگ شمع ها با رنگ گل هماهنگ باشد. اگر اندازه شمع ها با ارتفاع گلدان یکی باشد، به زیبایی بیشتر میز شام کمک می کند. زمان صرف شام باید شمع ها روشن شوند. از دیگر اجزای مهم میز شام عروسی دستمال سفره است که باید با زیبایی تمام تا شود و در داخل بشقاب ها قرار بگیرد. با استفاده از حلقه دستمال هم می توان دستمال سفره را زیباتر کرد. می توان از دستمالهای سفره انحصاری استفاده کرد که اسم عروس و داماد بر روی آن حک شده است. این دستمال ها را باید سفارش داد.

      

فینگرفود برای عروسی

دفاتر تشریفات عروسی برای پذیرایی از مهمانان به شما پیشنهاد می کنند که از فینگر فودها استفاده نمایید. فینگر فودها غذاهای بند انگشتی و جزئی هستند که می توانند کم حجم و بسیار لذیذ باشند. مزیت اصلی فینگر فودها تنوع بسیار زیاد بالای آنهاست که باعث می شود همه ذائقه ها و سلیقه ها را راضی نگاه دارید. به دلیل رنگ و طراحی زیبای فینگر فودها از آنها به عنوان زیباسازی میز شام نیز استفاده نمایید. در نظر داشته باشید از فینگر فودها برای پیش غذا و آیتم های پذیرایی استفاده می شود. 

      

سالن اجتماعات برای عروسی

اکثر عروس و دامادها خواهان داشتن یک مکان عروسی زیبا و جذاب هستند و اقدامات مختلفی را در جهت زیباسازی و دیزاین محل عروسی انجام می دهند. سالن اجتماعات می تواند گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی باشد. یکی از مهمترین مواردی که برای داشتن یک جشن عروسی رویایی باید به آن توجه زیادی داشت، مکان عروسی و پذیرایی از مهمانان است. با انتخاب درست مکان عروسی، یک قدم مثبت برای داشتن عروسی رویایی را برداشته اید. مکان عروسی را باید با توجه به فصل های سال، تعداد مهمانان، سبک مجالس عروسی و علاقه خود انتخاب کنید. از میان مکان های ایده آل برای داشتن یک مجلس عروسی رویایی می توان به باغ عروسی، تالار عروسی، سالن پذیرایی و حتی ساحل اشاره کرد. گروه تشریفات مجالس ثمین با برخورداری از تجربه فراوان در برگزاری جشن های عروسی، بهترین مکان های عروسی را سراغ دارد.  پس از انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری مجلس عروسی، باید آن را برای داشتن یک جشن عروسی رویایی آماده کنید. آماده سازی مکان عروسی به نوع مکان عروسی بستگی دارد. برای هر مکانی تزیینات و دکوراسیون خاصی را باید پیاده کنید تا فضای عروسی با مجلس هماهنگ باشد. آماده سازی مکان عروسی شامل اقداماتی نظیر نورپردازی، تزیین ورودی، گل آرایی محوطه و فضای عروسی، تزیین میز پذیرایی، تزیین جایگاه عروس و داماد، دکوراسیون مکان رقص و انتخاب مکان گروه موسیقی برای اجرای موزیک مجالس است. گروه تشریفات مجالس ثمین ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه تزیین و دیزاین مکان عروسی و جایگاه عروس و داماد می باشد و با راهکارهای خلاقانه خود یک جشن عروسی رویایی را برای شما به ارمغان می آورد.  

      

6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW