تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

تزیین بله برون در منزل

22 بهمن ، 1401
تشریفات ثمین

از دلایلی که برخی از خانواده ها تصمیم به تزیین بله برون در منزل می گیرند این است که معتقدند هزینه هایشان کمتر خواهد شد. همچنین ممکن است تصمیم به تزئیناتی مطابق با سلیقه و علاقه خود داشته باشند یا زمان کمی داشته و تشریفات که این کار را برایشان انجام بدهد پیدا نکنند. بنا به هر دلیلی که باشد، این تزئینات را باید به نحوی انجام دهند که بدون عیب و نقص باشد.

در نظر گرفتن زیبایی و جلوه ی ظاهری، در نظر گرفتن سلیقه و علایق خود و همچنین عروس خانم و کارهایی که نشان بر اهمیت قائل شدن باشد، از جمله مواردی می باشند که باید به آن توجه شود. در ادامه این مطلب از تشریفات ثمین سعی داریم که راهنمایی هایی در زمینه ی تزیین بله برون در منزل داشته باشیم.

تزیین تجهیزات بله برونتزیین تجهیزات بله برون

موارد لازم برای تزئین بله برون

 در ابتدای این مطلب بهتر است ابتدا به بررسی مواردی که برای بله برون لازم بوده و باید تهیه شود بپردازیم و در مورد تزیینات متناسب با آن صحبت کنیم.

تزیین کیک بله برون در منزل

تزئین کیک را معمولا قنادی به بهترین شکل انجام می دهد و به اندازه کافی زیبا خواهد بود اما اگر تمایل به تزئین داشتید قرار دادن کیک در باکسی خاص و قرار دادن گل در اطراف آن می تواند پیشنهادی عالی باشد.

تزیین انگشتر بله برون در منزل

در مراسم بله برون انگشتری به نام نشان به عروس خانم تقدیم می شود که از مهم ترین موارد موجود در این مراسم می باشد. به دلیل همین اهمیت بالا نیازمند تزئینی خاص و متفاوت بوده که با کمی خلاقیت می توان یک تزئین منحصر به فرد را انجام داد.

قرار دادن در باکسی بلوری و پر از مروارید یکی از این تزیینات می باشد. قرار دادن انگشتر در باکس گل یا سینی های آینه ای و بلوری به همراه گل آرایی نیز ایده های جالبی می باشند که با توجه به علاقه مندی هایتان می توانید یکی را انتخاب کنید.

تزیین شیرینی بله برون در منزل

ابتدا در زمان خرید توجه کنید که بهترین شیرینی که برای این مراسم می توان تهیه کرد، شیرینی های کوچک و خشک می باشند که میل کردن آنها راحت تر است. تزئین شیرینی را می توانید به قنادی بسپارید زیرا آنها مهارت و سرعت عمل بهتری داشته و همچنین ایده هایشان بسیار جذاب تر خواهد بود.

اگر تمایل داشتید خودتان این تزئین را انجام دهید بهتر است جعبه های شیرینی زیبا و متنوع موجود در قنادی ها را دیده و از بین آنها یک انتخاب عالی داشته باشید. بعد از قرار دادن شیرینی ها رد جعبه به تزیین آن را روبان و یا تور بپردازید. بعد از شیرینی خشک، شیرینی های میوه ای به خاطر رنگ و لعاب و ظاهر زیبایی که دارند برای بله برون بسیار مناسب بوده و نیاز به تزئین زیادی نیز ندارند.

لوازم بله برون و تزئین آن در منزللوازم بله برون و تزئین آن در منزل

تزیین هدایای مراسم بله برون در منزل

در مراسم بله برون علاوه بر انگشتر و کیک و شیرینی هدایایی برای عروس تهیه شده که شامل طلا، لباس، کیف و کفش و پارچه چادری می باشد. در کنار هدایای عروس برای خانواده ی او نیز لباس و پارچه تهیه شده و در شب بله برون به آنها تقدیم می شود. برای تزیین این هدایا را در باکس، سینی یا هر وسیله ی دیگری که جلوه ظاهری خوبی داشته باشد قرار می دهند. تزییناتی مانند گل آرایی یا فرم دادن به پارچه و لباس ها از بهترین پیشنهادات می باشند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

اجاره میز و صندلی بله برون

آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه

تزیین کله قند یا شاخه نبات

در مراسم بله برون کله قند یا ظرف نبات به نشان شیرین بوده ازدواج در بین هدایا مشاهده می شود که در انتهای مراسم توسط افراد خانواده شکسته شده و بین میهمانان تقسیم می شود. برای تزیین کله قند می توانید گل آرایی، مروارید آرایی و یا تزیین با تور و روبان را در نظر بگیرید. از معمولی ترین تزیینات کله قند طراحی آن به شکل عروس و داماد بوده که این کار با کمی پارچه انجام می شود.

دسته گل بله برون

از دیگر هدایای بله برون باید به دسته گلی اشاره کرد که در بدو ورود داماد، تقدیم عروس خانم می کند. این هدیه به اندازه کافی دارای تزیینات و زیبایی بوده و نیازمند اینکه شما در منزل تغییری در آن ایجاد کنید نخواهد بود.

تزیین هدایای مراسم بله برونتزیین هدایای مراسم بله برون

تزئین بله برون با تشریفات ثمین

در کنار آنچه که گفتیم باید بدانید که انجام این کارها و تزیینات در منزل بسیار زمان بر بوده و نیارمند خلاقیت بالایی می باشد. برخی از افراد گمان می کنند با این کار هزینه هایشان را کاهش می دهند اما بعد از پایان کار و  دیدن نتیجه، متوجه می شوند که اشتباه کرده اند.

تشریفات های زیادی هستند که در زمانی کم و با هزینه بسیار پایین تر تزیینات بسیار جذاب و شیک را تحویل شما خواهند داد. بنابراین به شما توصیه می کنیم کار را به کاردان بسپارید. تشریفات ثمین با سالها تجربه در این زمینه انواع تزئیات شیک و منحصر به فرد را برای میز بله برون انجام داده و خاطره ای شگفت انگیز را برایتان خواهد ساخت.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW