تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

آشنایی با عکاسی ودینگ

20 دی ، 1401
تشریفات ثمین

آشنایی با عکاسی ودینگ به شما کمک می کند، آتلیه ی بهتری را انتخاب کرده و عکس های بی نظیری از مراسم عروسیتان به یادگار داشته باشید. عکس های عروسی ثبتی ارزشمند از مهمترین لحظات زندگی شما می باشند، پس باید مطمئن باشید که این کار را به دست افرادی سپرده اید که شما را از نتیجه پشیمان نخواهند کرد.

عکاس شما نه تنها باید بتواند وقایع را در حین وقوع آنها ثبت کند، بلکه دید او باید طوری باشد که وقتی به عکس ها نگاه می کنید، آن لحظه را با تمام جزئیات و به خوبی دوباره احساس نموده و به یاد بیاورید. عکاس ودینگ علاوه بر داشتن تجهیزات عالی و کامل، باید ثبت های عالی در کارنامه خود داشته باشد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر موضوعاتی می پردازیم که شما به مورد عکاسی ودینگ راهنمایی خواهد کرد. با تشریفات ثمین همراه باشید.

عکاسی ودینگعکاسی ودینگ

عکاسی ودینگ چیست؟

عکاسی ودینگ یا عکاسی عروسی یک تخصص عکاسی است که بر روی عکس گرفتن از افراد و رویدادهای اطراف عروسی و عروس و داماد تمرکز دارد. عکاسی مجالس عروسی می تواند شامل ثبت همه چیز از خواستگاری و نامزدی گرفته تا کل روز عروسی از جمله محل پذیرایی و دکوراسیون باشد.

عکاسان ودینگ یا عروسی اغلب نیاز به داشتن طیف گسترده ای از مهارت ها از عکاسی پرتره تا عکاسی خبری دارند. عکاسی عروسی یکی از چالش‌برانگیزترین و در عین حال کامل‌ترین ژانرهای عکاسی است که نیاز به مهارت‌های افراد، توانایی‌های فنی و تجهیزات گوناگون و به روز دارد.

سبک عکاسی ودینگ

داشتن عکاسی ودینگ سبب می شود عروس و داماد عکس و فیلم هایی به مراتب زیباتر و منحصر به فرد داشته باشند. عکاسان ودینگ دارای سبک های خاص خود هستند و یا با توجه به سبک مراسم عروسی و درخواستی که زوجین از آنها دارند عکاسی می کنند.

علاقه مندی های متفاوت و سلیقه های گوناگون سبب می شود هر زوجی فیلم و عکس های متفاوت و خاص خود را داشته باشد. در کنار تمام این موارد که سبب انتخاب و یا ایجاد سبک در عکس ها می شوند به معرفی برخی از سبک ها می پردازیم.

  • سبک هنری به سبکی گفته می شود که به نورپردازی و ادیت های زیادی نیازمند بوده و عکاس یا فیلمبردار باید مانند یک کارگردان و یا نمایشنامه نویس صحنه ای را خلق کند.
  • سبک عکاسی کلاسیک به نوعی از عکاسی ودینگ گفته می شود که ژست های مصنوعی توسط عکاس طراحی و پیشنهاد می شود.
  • عکاسی به سبک ژورنالی نوعی عکاسی بدون فضاسازی یا طراحی ژست می باشد که بیشتر با مهارت عکاس به ثبت و شکار لحظاتی از عروس و داماد در فضای منتخب می پردازد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کترینگ عروسی

نکات فیلمبرداری عروسی

نکات عکاسی ودینگ

برای داشتن عکس های ودینگ بی عیب و نقص باید نکاتی را در این زمینه رعایت کرد و  مورد توجه قرار داد. نکات لازم برای عکاسی ودینگ شامل موارد زیر می شود:

  • انتخاب لباس های زیبا و منحصر به فرد
  • داشتن ژست های متفاوت و متناسب با محیط عکاسی
  • فضایی که برای انجام عکاسی ودینگ انتخاب می کنید
  • انتخاب آتلیه ای که دارای گذشته ای درخشان باشد.
  • آرایش متناسب با لباس و فضای عکاسی
  • در تناسب بودن لباس عروس و داماد

نکات عکاسی ودینگنکات عکاسی ودینگ

عکاس ودینگ نیاز به چه تجهیزاتی دارد؟

عکاسی ودینگ نیازمند بهترین دوربین ها، هلی شات و تجهیزات لازم برای عکاسی و فیلمبرداری هوایی، پایه و انواع تجهیزات نورپردازی و به روز ترین مایحتاج عکاسی و فیلمبرداری می باشد. علاوه بر تجهیزات به روز و با کیفیت، آتلیه ای که خدمات عکاسی ودینگ ارائه می دهد باید در زمینه های زیر نیز در سطح قابل قبولی قرار گرفته باشد:

  • داشتن مکان های مناسبی برای عکاسی ودینگ
  • دارای مهارت عالی و سلیقه خوبی باشند
  • آموزش و اطلاعاتشان به روز باشد و در جریان تمام متد و سبک ها باشند.
  • فضایی قابل اعتماد و امن داشته باشند
  • از نظر دقت، وقت شناسی و اخلاق و ادب نیز در درجه بالایی باشند

چه مکان هایی برای عکاسی ودینگ مناسب می باشند؟

برخی از عروس و دامادها عکاسی در عمارت های قدیمی را دوست دارند اما برخی فضاهای مدرن را می پسندند. انتخاب مکان برای عکاسی ودینگ با توجه به علاقه مندی ها و سلیقه ی عروس و داماد و پیشنهادهایی که عکاس و فیلمبردار دارند می باشد. این مکان ها عبارتند از:

عکاسی ودینگ در باغ

شکوفه های بهاری، سرسبزی تابستان و برگ های رنگارنگ در پاییز فضای بسیار رمانتیک و زیبا به باغ عروسی داده که عروس و داماد می توانند بهترین عکس ها را در این فضا ثبت کنند.

عکاسی ودینگ در عمارت

برخی از افراد به عکس گرفتن و یا داشتن فیلم در فضای عمارت های قدیمی علاقه مند هستند. یک عمارت ممکن است فضای کلاسیک یا مدرن داشته باشد اما در هر صورت عکس های بسیار لوکس را می توان در این فضا به ثبت رساند. این عمارت می تواند از خدمات آتلیه باشد یا می تواند از سمت زوجین تهیه و پیشنهاد شود.

عکاسی ودینگ در ساحل دریا

برخی از آتلیه ها در روزهای قبل از مراسم عروسی در تاریخی مشخص همراه عروس و داماد سفری کوتاه به ساحل دریا داشته تا در کنار ساحل و دریای زیبا ثبت های بی نظیری را انجام دهند.

عکاسی ودینگ در مناطق کویری

یکی دیگر از مناطق بسیار عالی برای عکاسی ودینگ، کویر می باشد. عروس و دامادها علاقه مند هستند که عکس هایشان زیبا و کاملا خاص و متفاوت باشد، از این رو مکان های کویری نیز به عنوان فضایی منحصر به فرد و خاص را می پسندند. عکاسی در این مناطق نیز نیازمند سفری کوتاه می باشد که عروس و داماد همراه گروه عکاسی در تاریخی مشخص قبل از مراسم عروسی خواهند داشت.

عکاسی و فیلمبرداری مجالس با تشریفات ثمین

برای تجربه مراسم عروسی فوق العاده حرفه ای با بهترین ژست های عکاسی و فیلمبرداری می توانید با تشریفات ثمین تماس بگیرید. این مجموعه با بهره مندی از بروزتری تجهیزات عکاسی مدلینگ را در باغ، عمارت و فضای باز و سرپوشیده با قیمت مناسب ارائه می دهد. این خدمات در تهران و سایر شهرستان ها توسط افراد حرفه ای در تمام فصول ارائه میشوند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW