تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

نکات برگزاری جشن تولد در منزل

20 دی ، 1401
تشریفات ثمین

برای برگزاری جشن تولد در منزل باید به موارد و نکاتی توجه کنید تا مراسم هر چه زیباتر و باشکوه تر داشته باشید. شب تولد یکی از مهم ترین تاریخ هایی است که هر فرد سالانه با آن مواجه شده و جشنی به این مناسبت برگزار می شود. اغلب افراد این جشن را در منزل برگزار کرده و تزیینات و تدارکات مربوط به آن را نیز خودشان انجام می دهند.

برگزاری جشن تولد در منزل برای کمتر شدن هزینه و راحت و صمیمی تر بودن فضای جشن می باشد. جشنی که میهمانان زیادی داشته چالش هایی همچون ریختن آب میوه، خامه و شیرینی بر روی فرش را نیز به همراه دارد. در ادامه تشریفات ثمین نکات مهم برای برگز اری جشن تولد در منزل ارائه خواهد داد.

جشن تولد در منزلجشن تولد در منزل

برگزاری جشن تولد کودکان در منزل

اگر این جشن تولد مربوط به کودک می باشد هم کلاسی های او نیز دعوت شده و از این رو اغلب مهمان های این جشن کودکان و بچه های هم سن و سال خودش می باشند. به همین دلیل نیاز به کنترل بیشتری داشته و مشکلاتی از قبیل ریختن موارد پذیرایی بر روی فرش ها نیز وجود خواهد داشت.

برای رفع دغدغه و داشتن خیال راحت بهتر است فرش ها را جمع کنید. کودک را در جریان برگزاری تولدش بگذارید تا برای انتخاب تم و دیگر موارد از او نظر خواسته و با سلیقه خودش تمام کارها را پیش ببرید. با این کار به شخصیت او اهمبت داده و این جشن برایش دلچسب تر خواهد بود.

برگزاری جشن تولد ارزان در منزل

برای برگزاری جشن تولد مواردی مانند بادکنک آرایی، گیف، شیرینی یا کاپ کیک، کیک، آب میوه، میان وعده یا یک وعده غذایی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. انجام تمامی این موارد نیازمند زمان و مهارت زیادی است. اگر تصمیم دارید تمام این موارد را در منزل انجام دهید باید از چند روز قبل، شروع به تهیه تدارکات کرده و تا یک روز قبل گیف، کاپ کیک و خرید میوه و وسایل تزیینات را انجام داده باشید.

مواردی مانند نصب تزیینات و قرار دادن میز و صندلی ها و پخت غذا و کیک را باید در همان روز انجام دهید تا کاملا تازه و لذیذ باشند. این در صورتی است که تصمیم به سورپرایز یکی از افراد خانواده برای تولدش نداشته باشید. اگر این تولد مربوط به یکی از اعضای خانواده است قطعا در طول روزهای قبل از تولد متوجه خرید و پخت و پزهای مرتبط شده و پی به برگزاری جشن تولد خواهد برد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

قیمت دی جی برای تولد

چگونه تولد لاکچری بگیریم

چگونگی برگزاری جشن تولد در منزل

  • برای اینکه جشنی بسیار عالی برگزار کنید و با هیچ مشکلی مواجه نشوید از چند روز قبل لیستی تهیه کرده و تمام کارهایی را که باید انجام دهید را در آن یادداشت کنید.
  • انتخاب یک تشریفات عالی و هماهنگی با آنها برای تهیه میز و صندلی و دیگر وسایل لازم را از چند هفته قبل انجام دهید.
  • خریدهایی لازم و مرتبط با تهیه اقلام جشن تولد را خیلی زودتر شروع کنید تا در صورت نبودن وسایل دلخواهتان زمان لازم برای اقدام به خرید اینترنتی یا جایگزین کردن داشته باشید.
  • برای سورپرایز کردن واقعی فردی که می خواهید برای او جشن تولد را برگزار کنید، باید تهیه این موارد را به تشریفات های مرتبط سفارش داده یا در محلی غیر از منزل خودتان تهیه و ساعاتی قبل از تولد به منزلتان منتقل کنید. در هر صورت انجام و برگزاری تولدی که قرار است در منزل برگزار شود مستلزم رعایت نکات زیادی می باشد.
  • سورپرایز کردن افراد برای جشن تولد بسیار هیجان انگیزتر خواهد بود ولی زمانی که شخص در جریان برگزاری تولدش باشد می توانید در انجام تزیینات و مابقی موارد مربوط به تولد از او کمک خواسته و نظر و سلیقه ی شخصی وی را بدانید. زمانی که فرد علاقه مندی هایش را در تمام جزئیات مربوط به جشن تولد ببیند و زمانی که در تمام موراد از او نظر خواهی شود با تمام وجود پی خواهد برد که وجودش بسیار پر اهمیت است.
  • این جشن مربوط به هر شخصی که باشد خواه و ناخواه کودکانی نیز در آن شرکت دارند. حتی اگر کودکی به این جشن دعوت نشده باشد احتمال ریختن خامه، شمع یا آبمیوه بر روی فرش بسیار زیاد می باشد. برای اینکه خیالتان راحت باشد و در طی جشن نگران کثیف شدن فرش ها نباشید، بهتر است فرش ها را جمع کرده و برای نشستن از صندلی استفاده کنید. صندلی و میز را از تشریفات کرایه کرده و به صورت دلخواه در فضایی که می خواهید جشن را برگزار کنید بچینید.

برگزاری جشن تولد در منزلبرگزاری جشن تولد در منزل

پذیرایی از مهمان ها برای جشن تولد در منزل

پذیرایی از میهمانان جشن تولد در منزل را به صورت سلف سرویس انجام دهید. برای این کار کافیست در گوشه ای از اتاق مورد نظر یک میز بزرگ قرار داده و گیف، کاپ کیک، میوه، آب میوه و دیگر جزییات مربوط به پذیرایی را بر روی آن بگذارید و سپس این میز را به زیباترین شکل ممکن بادکنک آرایی کنید. این کار هم از زحمت شما کم کرده و هم برای میهمان ها بسیار دلچسب تر خواهد بود.

تزیین خانه برای جشن تولد

برای زیباتر شدن فضای جشن تولد در منزل صندلی ها را با روبان، بادکنک یا تزییناتی از این قبیل دیزاین کرده و در این تزیینات تم جشن تولد را در نظر داشته باشید. تمامی موارد و تزیینات باید با هم مرتبط بوده تا فضایی عالی را به وجود بیاورد.

رنگ، نوع تزیینات و ایده های مربوط به گیف باید متناسب با سن شخصی باشد که جشن تولد متعلق به او می باشد. بهتر است مواردی مانند بادکنک آرایی را به افراد متخصص بسپارید. شما هر قدر هم هنرمند باشید باید مطمئن باشید که ایده های آنها بسیار به روزتر و زیباتر خواهد بود. این افراد به واسطه مهارتی که دارند در کمترین زمان بهترین ایده ها را اجرا کرده و تحویل شما خواهند داد.

برگزاری جشن تولد در منزل با تشریفات ثمین

برگزاری جشن تولد در منزل مزایای خاص خودش را دارد و ما به شما کمک می کنیم تا این مراسم مهم را به بهترین شکل برگزار کنید. تشریفات ثمین از صفر تا صد جشن تولد را با ایده های جذاب سورپرایز در تهران با قیمت مناسب ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کار می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW