تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

برگزاری مراسم عقد در فضای باز

09 آذر ، 1401
تشریفات ثمین

برگزاری مراسم عقد در فضای باز بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای خوش آب و هوای سال می باشد. چون عروس و داماد برای برگزاری مراسم عقد سنگ تمام گذاشته و سعی می کنند بهترین لحظات زندگیشان را در مکانی برگزار کنند که بسیار زیبا و رویایی بوده و هیچ کم و کاستی نداشته باشد.

از طرفی با شیوع کووید 19 نگرانی بابت رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر شده و به دغدغه ای جدی و بزرگ تبدیل شده است. با توجه به این مورد افراد بیشتری تصمیم می گیرند که مراسم عقد خود را در فضای باز برگزار کنند.

زیبایی فضاهای باز و مزیت هایی که دارد و همچنین رفاه خاطر از بابت ابتلا به بیماری موجب اهمیت این مکان ها شده است. در این مطلب برگزاری مراسم عقد در فضای باز را بیشتر و بهتر مورد بررسی قرار می دهیم. با ما در تشریفات مجالس ثمین همراه باشید.

برگزاری جشن عروسی در فضای بازبرگزاری جشن عروسی در فضای باز

مراسم عقد در فضای باز

بدون شک برگزاری مراسم عقد در فضای باز بسیار بهتر از سالن های بسته می باشد، اما بدون توجه و در نظر نگرفتن امکانات و خدمات ممکن است نتیجه ای کاملا عکس در پی داشته باشد. هر فضایی دارای امکانات و ارائه ی خدمات به روش خود می باشد که با تحقیقات و مقایسه ی آنها با یکدیگر می توانید بهترین را انتخاب کنید. برای مقایسه باید به نکات زیر توجه کرده و آنها را بررسی کنید:

انتخاب سالن با توجه به تعداد مهمان ها

هر دو خانواده و عروس و داماد تلاششان در رضایت کامل مهمان ها از مراسم می باشد. به همین دلیل یکی از مهم ترین مواردی که باید برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز در نظر بگیرند، فضای کافی باغ عقد می باشد. با توجه به اینکه تعداد مهمان ها چند نفر است باید باغی را انتخاب و رزرو کنند که تمام افراد حاضر در آن در رفاه کامل پذیرایی شوند و یا به شادی و پایکوبی بپردازند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

عروسی در زمستان

تولد در باغ

برگزاری مراسم عقد د فضای باز بر اساس بودجه

اولین نکته که باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب باغی است که با هزینه ای که در نظر دارید متناسب باشد. برای اینکه خانواده ها بعدا دچار مشکل نشوند و یا هزینه های بالا طعم شیرین این لحظات را از بین نبرد، در انتخاب مواردی مانند باغ عروسی هم به دنبال جایی هستند که قیمتی مناسب داشته باشد. با توجه به تنوع بسیار زیاد در باغ های عقد، با مقایسه باغ های مختلف می توان براحتی گزینه هایی که با میزان بودجه شما تناسب دارند را انتخاب کنید.

در نظر گرفتن آب و هوا

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان برگزاری مراسم عقد در فضای باز باید مورد توجه قرار گیرد، شرایط جوی و آب وهوا می باشد. اینکه مراسم عقد در چه فصلی انجام می شود بسیار مهم است تا در صورت بارش های احتمالی دچار مشکل نشوید.

نکات مهم برگزاری مراسم عقد در فضای بازنکات مهم برگزاری مراسم عقد در فضای باز

داشتن فضای کافی برای پارکینگ

یکی از دغدغه هایی که مهمان ها در مراسم عقد دارند جای پارک مناسب برای خودرو است. باغ ها معمولا در فضاهای خارج از شهر بوده و مجهز به فضاهای بسیار بزرگ به منظور پارکینگ می باشند. تالارها معمولا در حاشیه خیابان ها بوده و معمولا از نظر پارکینگ دچار محدودیت هستند. وقتی مهمان خودرو را در جای مناسبی پارک کرده باشد خیالش در طول مهمانی و برگزاری مراسم کاملا راحت می باشد.

بررسی نظرات سایر افراد از باغ

میزان رضایت افرادی که قبلا این مکان را برای مراسم عقد انتخاب کرده اند به شما کمک می کند تا متوجه شوید جای درستی را انتخاب کرده اید یا خیر. پیدا کردن مشتری های قبلی و حرف زدن با آنها تقریبا غیر ممکن است اما معمولا باغ عقدها دارای سایت بوده و با ورود با این سایتها می توانید میزان رضایت آنها را ببینید.

توجه به خدمات باغ عقد

مواردی از جمله داشتن سفره عقد، برگزاری مراسم آتش بازی، شمع آرایی، پرواز بالن آرزوها، فیلمبرداری و عکاسی، تزیینات و گل آرایی مکان عقد از مواردی است که عروس و دامادها خیلی به آن اهمیت داده و می خواهند که کاملا خاص و عالی برگزار شود.

در ابتدای انتخاب باغ باید توجه داشته باشید که این خدمات را ارائه می دهند یا خیر؟ در غیر این صورت یا باید مکان دیگری را انتخاب کنید یا خودتان وسایل مورد نیاز را تهیه کرده و زمانی را به آنها اختصاص دهید. برای داشتن خیالی راحت بهتر است این خدمات را خود باغ عقد انجام دهد.

برگزاری جشن عقد در فضای بازبرگزاری جشن عقد در فضای باز

داشتن فضای مناسب برای عکاسی

در مراسم عقد خانواده و مهمان ها اقدام به گرفتن عکس هایی برای یادگاری می کنند. عروس و داماد نیز بعد از آتلیه بیشترین عکس را در این فضا گرفته و فیلمبرداری از مراسم نیز دارند. وقتی باغ عقد دارای لوکیشن های زیبایی مانند آبگیر و آبنماهای دست ساز، یا هر لوکیشن خاصی برای عکاسی باشد و همچنین طبیعت زیبایش سبب ساز عکس هایی رویایی و بی نظیر خواهد بود. توجه به فضای طبیعی و این لوکیشن ها از مواردی است که در برگزاری مراسم عقد در فضای باز نباید از آن غافل شوید.

رزرو باغ عقد

مراسم عقد را نمی توان از ماهها قبل پیش بینی کرد اما همین که ازدواج بین دو نفر قطعی می شود به سرعت باید در مورد مکان عقد تصمیم گیری شود و اقدام به رزرو باغ صورت گیرد. این مساله خصوصا در روزهایی از سال که با مناسبت خاصی تقارن دارند اهمیت بیشتری پدا می کنند. چون اغلب افراد این روزها را برای مراسم عقد و ازدواج انتخاب نموده و باغ ها رزرو میشوند.

با توجه به مواردی که گفته شد می توان بسیار راحت به یک نتیجه درست و انتخاب صحیح رسید. توجه داشته باشید که علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، انتخاب باغ و فضاهای باز برای برگزاری مراسم عقد مزایای بسیاری داشته و رفاه خاطر برای شما و مهمانانتان در پی خواهد داشت. تشریفات ثمین با گل آرایی، دیزاین و ارائه انواع خدمات تشریفات مراسم عقد و عروسی همراه شماست تا بهترین ها را در مهم ترین روز زندگی خود تجربه کنید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW