تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

ایده تزیین چمدان عروس و داماد با روش جدید

07 آبان ، 1401
تشریفات ثمین

تزیین چمدان عروس و داماد یکی از چالش هایی است که افراد در زمان چیدمان جهیزیه عروس با آن مواجه می شوند. عروس خانم و اطرافیانش سعی می کنند این کار را به بهترین نحو انجام داده و در پی جذاب ترین ایده ها هستند.

خانواده ها مخصوصا خانواده عروس سعی می کنند جهیزیه تهیه شده را با تجملات و زرق و برق تزیین کرده و با بهترین جلوه ی ظاهری به منزل نوعروس بفرستند. در ادامه این مطلب ما به شرح و ارائه تصاویری از جذاب ترین و جدیدترین ایده های تزیین چمدان عروس و داماد می پردازیم. با ما در تشریفات ثمین همراه باشید.

تزیین چمدان عروس و دامادتزیین چمدان عروس و داماد

روش جدید برای تزیین چمدان عروس و داماد

همان طور که اشاره کردیم یک بخش از تزییناتی که برای جهیزیه عروس انجام می شود مربوط به تزیینات چمدان می باشد. برای تزیین چمدان ها می توان تک تک وسایل را با بستن ربان، تور و گل تزیین کرده و سپس تمام وسایل را با نظم داخل چمدان قرار دهید. تزیینات را با رنگ های متناسب با اینکه چمدان متعلق به خانم یا آقا می باشد تزیین کنید.

تزیین روی چمدان

یکی دیگر از روش های جلوه دادن به چمدان، تزیین روی آن می باشد به طوری که درب چمدان بسته باشد. این تزیینات می تواند گل های بزرگی باشد که با تور و حریر درست شده اند یا نوارهایی از کتان و کنف همراه با گل های خشک تززین کننده ی روی چمدان باشند.

انواع تزیین چمدان عروس و دامادانواع تزیین چمدان عروس و داماد

ایده تزیین چمدان عروس و داماد

ایده تزیین چمدان عروس و داماد

تزیین چمدان عروس و داماد با تور

استفاده از تور و مروارید نیز یکی از راههای زیبا کردن چمدان عروس و داماد می باشد. متناسب با سلیقه خود می توانید از انواع تورهای ساده و رنگی و طرح دار برای تزئین بخش های مختلف چمدان استفاده کنید.

تزیین چمدان عروس و داماد با تورتزیین چمدان عروس و داماد با تور

تززین ساده چمدان عروس و داماد

اگر از طرفداران تزیینات ساده هستید و تمایلی به استفاده از وسایل جانبی مانند روبان ندارید می توانید وسایل را با چیدمان زیبا داخل چمدان قرار دهید. مثلا با تا زدن پارچه و لباس ها و با رعایت هارمونی رنگ ها یک پالت زیبا را به نمایش بگذارید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

تزیین آشپزخانه عروس

تزیین جایگاه عروس و داماد

تزیین چمدان به شکل لباس عروس و داماد

یکی از مدل های پرطرفدار در برخی از اقشار جامعه، استفاده از طرح عروس و داماد برای تزئین چمدان و سایر وسایل عروس می باشد. برای این کار باید از تور و پارچه کمک گرفته و تزیینی زیبا را برای هر یک از چمدان ها انجام داد.

تزیین چمدان به صورت عروس و دامادیتزیین چمدان به صورت عروس و دامادی

تزیین چمدان به شکل لباس عروس و داماد

تزیین چمدان به شکل لباس عروس و داماد

تزیین با گل و گیپور

گیپورهای سفید در کنار گل های طبیعی و یا پارچه های نیز یکی دیگر از تزیینات بسیار زیبا برای چمدان می باشند.

تزیین چمدان عروس با گیپورتزیین چمدان عروس با گیپور

ایده تزیین چمدان برای عروس و داماد

ایده تزیین چمدان برای عروس و داماد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW