تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

برای عروسی تو پاییز چی بپوشم

12 مهر ، 1401
تشریفات ثمین

برای عروسی در پاییز چی بپوشم؟ این یکی از سوالات بسیار مهمی می باشد که برای بسیاری از خانم ها و دختران جوان بوجود می آید. با توجه به اینکه ماه های ابتدایی پاییز هنوز هوا زیاد سرد نیست و درختان هزار رنگ جلوه منحصر به فردی پیدا می کنند، برگزاری مراسم عروسی در باغ و فضای باز طرفداران خاص خودش را دارد.

برای شرکت کردن در این قبیل مراسم عروسی در پاییز باید لباسی بپوشیم که گرم باشد و با حال و هوای پاییزی نیز تناسب داشته باشد. در ادامه با تشریفات عروسی ثمین همراه باشید تا بررسی کنیم که برای عروسی تو پاییز چی بپوشیم؟

لباس مناسب برای عروسی در پاییزلباس مناسب برای عروسی در پاییز

واسه عروسی تو پاییز چه رنگی بپوشم؟

قبل از انتخاب مدل و جنس لباس برای عروسی در پاییز، بهتر است بررسی کنیم که چه رنگ هایی را در اولویت قرار دهیم. پاییز پادشاه فصل ها می باشد و اولین چیزی که از آن در ذهن ها شکل میگیرد، برگ های هزار رنگی می باشد که منظره ای چشم نواز را ایجاد می کنند. اگر قصد دارید لباسی متناسب با فصل برای عروسی بپوشید، حتما به رنگ بندی آن دقت داشته باشید. مخصوصا اینکه در چند سال اخیر برای مراسم عروسی برخی از زوج های جوان تم مشخص می کنند و بر همین اساس بهتر است استایل خود را انتخاب نمایید.

اگر تم عروسی کاملا پاییزی می باشد، لباس هایی با رنگ های زرد، قرمز و نارنجی و قهوه ای همگی می توانند انتخاب ایده آلی محسوب شوند. حتی اگر برای مجلس عروسی تم مشخص نشده باشد، برای مراسم هایی که در فضای باز برگزار میشوند، این رنگ ها جذابیت فوق العاده ای دارند. در حالت کلی برای لباس عروسی پاییزی رنگ های گرم گزینه های بهتری هستند که در کنار رنگ های خنثی نتیجه بی نظیری خواهند داشت.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ویژگی های باغ عروسی در پاییز

میوه پاییزی برای مجلس عروسی

واسه عروسی تو پاییز چه جنسی بپوشیم؟

بعد از انتخاب رنگ، حال باید به این سوال جواب دهیم که واسه عروسی تو پاییز چه جنسی را انتخاب کنیم؟ اگر مراسم عروسی در فضای بسته برگزار میشود، محدودیتی در انتخاب جنس برای لباس نخواهید داشت. چون فضای داخل تالار دارای سیستم های گرمایشی بوده و دما متعادل تنظیم میشود. در شرایطی که برای عروسی در پاییز باغ و ویلا و فضای باز را انتخاب شده است، جنس لباس اهمیت زیادی پیدا می کند. در این شرایط جنس لباس باید بتواند به اندازه کافی بدنتان را گرم نگهدارد.

بر همین اساس می توان گفت، یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس عروسی در پاییز، گزینه هایی می باشد که با پارچه های مخمل دوخته شده اند. لباس های مخمل علاوه بر اصالت و شکوه بی نظیر، دارای تنوع رنگ بالایی بوده و برای انواع لباس های پیراهن و کت و شلوار مناسب هستند.

از دیگر جنس هایی که می توانید برای عروسی در پاییز بپوشید، کرپ، ساتن ها ضخیم، ژاکاردهای طرحدار و گلدار، گیپورهای آستردار هستند. البته هر یک از این پارچه ها دارای زیرمجموعه های زیادی هستند و بهتر است پارچه های ضخیم تر را برای این قبیل مراسم ها در اولویت قرار دهید.

جنس و رنگ لباس عروسی در پاییزجنس و رنگ لباس عروسی در پاییز

برای عروسی در پاییز چه مدلی بپوشیم؟

در بسیاری از مواقع منظور از این سوال که واسه عروسی تو پاییز چی بپوشم، مدل لباس است. بر همین اساس پیشنهاد می کنیم متناسب با سن و سلیقه خودتان یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

پیراهن آستین دار

از آنجا که اغلب خانم ها علاقه خاصی به پیراهن دارند، به همین دلیل برای عروسی پاییزی نمی توان از اهمیت آنها چشم پوشی کرد. اما به دلیل اینکه هوا کمی در این فصل خنک است، بهتر است مدل های آستین دار را انتخاب کنید.

پیراهن های آستین بلند از گزینه های بسیار پرطرفداری هستند که می توانند جلوه بی نظیری را در شما ایجاد کنند. اگر به دنبال مدل های فانتزی هستید، آستین لباستان می تواند کمی پفی انتخاب شود و برای افرادی که مدل های رسمی را ترجیح می دهند، آستین ساده گزینه بهتری خواهد بود.

کت و شلوار

از دیگر مدل های مناسب برای لباس عروسی در پاییز، کت و شلوار می باشد. کت و شلوار نه تنها جلوه ای کاملا رسمی دارد، بلکه به دلیل پوشش ایده آل در شب های خنک پاییز احساس خوشایندی را برایتان ایجاد می کند. برای اینکه لباستان از سادگی خارج شود، می توانید مدل های فانتزی را با پارچه های خاص انتخاب کنید که تنوع زیادی دارند.

پیراهن با یقه ایستاده و خاص

بسیاری از افراد ترجیح می دهند در مراسم عروسی خاص و تک باشند، به همین دلیل از پوشیدن لباس هایی با مدل های تکراری خودداری می کنند. اگر شما نیز از این قبیل افراد هستید، برای لباس عروسی در پاییز پیشنهاد می کنیم مدل یقه های ایستاده را کمی جستجو کنید. تنوع در این مدل یقه های خاص زیاد است که توسط طراحان مختلف ارائه شده اند. این یقه ها نه تنها با پیراهن، بلکه برای کت نیز قابل اجرا بوده و به لباس جلوه خوبی می دهند.

پیراهن کوتاه با ساپورت

برای دختران نوجوان و جوان، یکی از گزینه های بسیار عالی برای لباس عروسی در پاییز، پیراهن های کوتاه با ساپورت های گرم می باشد. ساپورت یا جوراب شلواری در این استایل نه تنها حکم پوشش برای گرم شدن پاها را دارد، بلکه تاثیر فوق العاده ای در جذابیت شما خواهد داشت. از ساپورت در کنار شومیز و دامن های کوتاه نیز می توانید متناسب با سلیقه خود استفاده کنید. اگر مراسم عروسی در فضای باز برگزار میشود، بهتر است ساپورت های گرم و تو کرک را انتخاب کنید.

لباس و اکسسوری مناسب عروسی در پاییزلباس و اکسسوری مناسب عروسی در پاییز

واسه عروسی تو پاییز از اکسسوری غافل نشین

برای داشتن استایلی جذاب در مراسم عروسی پاییزی، نقش اکسسوری ها را نباید دست کم گرفت. استفاده از گردنبند، گوشواره، دستبند و گل سر و غیره که از نظر رنگ بندی و مدل با نوع لباس همخوانی داشته باشد می تواند یک لباس ساده را بسیار شیک نشان دهد. کلاه های جذاب با طرح های فانتزی، رسمی و خاص نیز می توانند استایل شما را متفاوت کنند که البته انتخاب آنها کاملا سلیقه ای خواهد بود.

در حالت کلی برای اینکه بدانید واسه عروسی پاییز چی بپوشیم، لباس هایی با رنگ های گرم و خنثی، جنس های کمی ضخیم و مدل های پوشیده تر در کنار اکسسوری های جذاب می توانند انتخاب ایده آلی باشند. اما در نهایت شما و سلیقه تان است که می تواند بهترین تصمیم گیری را انجام دهد. چون پوششی را باید انتخاب کنید که از آن لذت میبرید و ساعاتی به یادماندنی را در مراسم عروسی دوستان و نزدیکانتان با آنها سپری کنید. 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW