تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

میوه های مجلسی پاییزی برای عروسی

12 مهر ، 1401
تشریفات ثمین

میوه های مجلسی پاییزی برای عروسی تنوع بسیار زیادی داشته و به دلیل رنگارنگ بودن آنها، میز پذیرایی را جذاب و بی نظیر می کنند. برخی از این میوه ها از قبیل خیار و سیب در تمام فصول در پذیرایی عروسی کاربرد دارند، اما مواردی همچون خرمالو مختص همین فصل بوده و در کنار تم پاییزی تالار عروسی را در این فصل به یادماندنی می کنند. لیستی از بهترین میوه های پاییزی مجلسی برای عروسی را در ادامه معرفی خواهیم کرد. با تشریفات مجالس ثمین همراه باشید.

بهترین میوه های پاییزی مناسب مراسم عروسیبهترین میوه های پاییزی مناسب مراسم عروسی

خیار؛ اصلی ترین میوه مجلسی پاییزی برای عروسی

خیار یکی از پرطرفدارترین میوه ها می باشد که در تمام فصول در ظرف پذیرایی جایگاهی خاصی دارد. رنگ سبز خیار در کنار سایر میوه ها در ظرف پذیرایی جذابیت میز پذیرایی را صد چندان می کند و تمام گروه های سنی نیز به آن علاقه مند هستند. البته توجه داشته باشید که خیارهای مجلسی باریک با پوست نازک هستند و بهتر است کاملا صاف و بدون انحنا و قوس باشند.

خرمالو؛ گل سرسبد میوه های پاییزی برای عروسی

برخلاف سایر میوه ها که در سایر فصول سال نیز می توان براحتی به آنها دسترسی داشت، خرمالو مختص پاییز است و به نوعی نماد این فصل نیز محسوب میشود. برای اینکه بتواند در فصل پاییز پذیرایی منحصر به فردی در مجلس عروسی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از حضور خرمالو در ظرف میوه غافل نشوید. یکی از مزایای خرمالو برای پذیرایی این است که بدون هسته بوده و مهمانان براحتی می توانند آن را میل کنند.

البته دقت داشته باشید که خرمالو بیش از اندازه رسیده نباشد، چون خرمالوهای له پوست پر از لک داشته و خوردن آن نیز سخت است. خرمالوهای کال نیز بسیار گس هستند و برای پذیرایی به هیچ عنوان نباید استفاده شوند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم این گروه از میوه های پذیرایی برای مجلس عروسی را با دقت بسیار زیادی انتخاب کنید.

خرمالو میوه پاییزی مراسم عروسیخرمالو میوه پاییزی مراسم عروسی

انگور پاییزی برای عروسی

انگور از دیگر میوه های بسیار پرطرفدار می باشد که در تمام فصول سال می توان آن را در ظرف میوه مشاهده کرد. یکی از مزایای انگور استفاده و خوردن راحت آن می باشد و به همین دلیل سالمندان نیز به آن علاقه زیادی دارند.

انگورهای پاییزی اغلب دانه های درشتی داشته و رنگ آنها به صورتی و قرمز تمایل دارد، به همین دلیل جلوه ظرف میوه و میز پذیرایی را بی نظیر می کند. کافیست کمی در چیدمان انگور در کنار سایر میوه ها دقت داشته باشید تا بتوانید از زیبایی و طعم بی نظیر آن در کنار هم بهره مند شوید.

پرتقال مجلسی برای عروسی

پاییز فصل برداشت پرتقال می باشد و شمال و جنوب ایران شرایط ایده آلی برای کشت درختان ارزشمند و پربار این میوه را دارا هستند. به همین دلیل پرتقال یکی از اصلی ترین میوه های مجلسی برای تمام فصول محسوب میشود. در انتخاب پرتقال به عنوان میوه مجلسی پاییزی در عروسی، به اندازه آنها دقت کنید؛ پرتقال ها نباید بیش از اندازه بزرگ یا کوچک باشند.

علاوه براین، در زمان خرید پرتقال چند عدد را تست کنید، چون برخی از این میوه ها به شدت ترش هستند و برای پذیرایی عروسی مناسب نخواهند بود. آبدار و تازه بودن میوه، پوست صاف بدون و لک و خرابی از مواردی می باشد که در انتخاب پرتقال برای پذیرایی باید مد نظر قرار داد.

هلو؛ میوه جذاب پاییزی برای عروسی

هلو دارای تنوع بسیار زیادی بوده و برخی از آنها در تابستان و نوع دیگر آن در پاییز برداشت میشود. به همین دلیل اگر در مهر و آبان و حتی اوایل آذر ماه قصد برگزاری مراسم عروسی را دارید، می توانید این میوه مجلسی پاییزی را در ظرف پذیرایی قرار دهید. هلوهای پاییزی اندازه درشت تری نسبت به نوع تابستانه داشته و عطر آنها نیز بی نظیر است.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

شام عروسی

عروسی در زمستان

سیب سرخ پاییزی

سیب از میوه های بسیار متنوع می باشد که چندین هزار گونه مختلف از آن در دنیا وجود دارد. به همین دلیل یکی از میوه های اصلی در بسیاری از کشورها محسوب شده و برای پذیرایی عروسی نیز گزینه ایده آلی خواهد بود.

سیب های پاییزی دارای دو نوع سیب سرخ و زرد می باشند که هر دو جلوه فوق العاده زیبایی داشته و یک میوه مجلسی به شمار می رود. استفاده از سیب برای پذیرایی عروسی های پاییزی در کنار انگور و پرتقال باب میل اغلب افراد در گروه های سنی مختلف است.

گلابی مجلسی پاییزی برای عروسی

در میان میوه های مجلسی پاییزی برای عروسی نمی توان گلابی را نادیده گرفت. چون این میوه جذاب و دوست داشتنی طعم و عطر بی نظیری داشته و لطافت آن باب میل کودکان و بزرگسالان و سالمندان خواهد بود. گلابی دارای تنوع زیادی است و برخی از آنها نرم و لطیف و زرد رنگ هستند و در کنار تم پاییزی عروسی می تواند ظرف میوه را جذاب کند. نوع دیگری از این گلابی ها پوست سبز داشته و بافت آن کمی سفت است. این نوع گلابی در کنار مدل های زرد رنگ و آبدار ترکیب فوق العاده ای هستند.

گلابی برای پذیرایی مراسم عروسیگلابی برای پذیرایی مراسم عروسی

نارنگی؛ میوه نوستالوژیک پاییزی

اغلب افراد با شنیدن نام نارنگی و به مشام رسیدن بوی آن به مهر و آبان دوران کودکی سفر می کنند و یاد خاطرات مدرسه برایشان زنده میشود. اگر دوست دارید یکی از پرطرفدارترین میوه های پاییزی را برای پذیرایی مجلس عروسی انتخاب کنید، شک نکنید که نارنگی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. علاوه بر طعم و عطر بی نظیر، نارنگی بسیار راحت پوست گرفته میشود و به همین دلیل کودکان در مجالس به آن علاقه بیشتری دارند.

انجیر پاییزی

به عنوان آخرین میوه های پاییزی برای عروسی می توان به انجیر اشاره کرد که از فصل تابستان برداشت آن آغاز میشود. در مناطق سردسیر این میوه های دوست داشتنی را اواخر تابستان و اوایل پاییز برداشت می کنند و با نگهداری در سردخانه ها می توانید تا اواخر پاییز برای مهمانی ها از آن استفاده کنید.

دیزاین میوه های مجلسی پاییزی برای عروسی با تشریفات ثمین

برای اینکه بتوانید بهترین جلوه را از میوه های پاییزی در عروسی مشاهده کنید، کافیست از خدمات تشریفات ثمین استفاده نمایید. زیباترین میوه آرایی در کنار سایر خدمات عرسی تنها بخش کوچکی از خدمات این مجموعه به شمار می رود.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW