تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

برگزاری مراسم عروسی در دبی

12 شهریور ، 1401
تشریفات ثمین

برگزاری مراسم عروسی در دبی در این سالها نه تنها از سوی ایرانیان که حتی از سوی عروس و دامادهای سایر کشورها نیز مورد استقبال قرار گرفته است. امکانات و شرایط کشور امارات و به خصوص شهر دبی باعث شده است تا برگزاری یک عروسی لاکچری در دبی با کیفیت بالا امکان پذیر باشد.

برج های زیبا و لاکچری، ساحل زیبا، پذیرایی مدرن و... همه و همه باعث شده است تا جذابیت مراسم عروسی در دبی بیشتر و بیشتر شود. اگر شما هم قصد دارید تا مجلس عروسی خود را در این شهر خارجی برگزار کنید، همراه تشریفات مجالس ثمین باشید تا بیشتر در این زمینه بدانید.

مراسم عروسی در دبیمراسم عروسی در دبی

مکان برگزاری مراسم عروسی در دبی چگونه است؟

مکان برپایی جشن ازدواج در دبی بسیار مهم است. دبی مملو از هتل های لوکس و با کیفیتی است که همه نوع امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند و برگزار کنندگان مراسم هیچ محدودیتی از لحاظ تجهیزات، امکانات و خدمات مختلف نخواهند داشت.

معمولا هتل های لوکس 5 ستاره برای این نوع مراسم انتخاب می شوند اما گزینه هتل های ارزان تر و ساده تر نیز وجود دارند که برخی از افراد آنها را ترجیح می دهند. به طور کلی بسته به هتلی که انتخاب می کنید و هزینه ای که بابت آن پرداخت می کنید کیفیت و تنوع خدمات دریافتی برای عروسی در دبی تغییر خواهد کرد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

باغ عروسی در زمستان

اجاره روزانه روف گاردن در تهران

مسافرت به دبی برای برگزاری مراسم عروسی چطور انجام می شود؟

برای جابه جایی و سفر به دبی نیاز دارید تا برنامه ای را برای خود، نزدیکان و مهمان ها تدارک ببنید. بهتر است عروس و داماد و خانواده پس از رزرو هتل و خدمات مربوط به برگزاری جشن عروسی در دبی چند روز زودتر به دبی سفر کنند. البته پیشنهاد می شود به جای سفر آزاد از تورهای مسافرتی استفاده شود تا هزینه ها کمی کاهش یابد.

هزینه برگزاری مراسم عروسی در دبی چقدر می شود؟

مهمترین موضوع در برگزاری هر جشن عروسی هزینه ای است که برای آن باید در نظر بگیرید. هزینه ها در دبی را بهتر است یا به درهم و یا به دلار محاسبه کنید. در این زمینه حتما به اختلاف قیمت این دو واحد پولی با ریال ایران توجه داشته باشید.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نمی توان رقم دقیقی برای برگزاری جشن عروسی در دبی اعلام کرد. بهترین توصیه برای افرادی که قصد رزرو تالار و هتل در دبی برای عروسی خود را دارند، این است که اولویت های خود را مشخص کرده و سپس بودجه را بر اساس آن تخصیص دهند.

هزینه برگزاری مراسم عروسی در دبیهزینه برگزاری مراسم عروسی در دبی

اگر مشکل مالی ندارید، بدون معطلی می توانید بهترین هتل عروسی در دبی را رزرو کرده و مراسم خود را برگزار کنید. اما در صورتی که محدودیت دارید باید اول نوع و کیفیت هتل و سپس خدمات دریافتی و کیفیت پذیرایی را برای خود مشخص کنید.

ضمنا در نظر داشته باشید که هزینه حمل و نقل و جابه جایی های خود مهمانان را نیز باید مد نظر قرار دهید. اگر هتلی با بالاترین کیفیت را رزرو کنید، تا 150 دلار باید برای هر مهمان هزینه کنید. عکاس های خارجی برای یک روز کامل 2500 دلار را دست کم از شما دریافت خواهند کرد.

برای آرایش عروس حدود 700 دلار و برای مراسم نمادین و فرمالیته نیز حدود 600 دلار باید کنار بگذارید. البته آنچه گفته شد کاملا حدودی بوده و امکان افزایش و یا حتی کاهش این ارقام وجود دارد. فراموش نکنید هزینه های مربوط به گل آرایی مجالس، کیک، موسیقی زنده و... را نیز به لیست هزینه های خود اضافه نمایید.

قانون در مورد ازدواج در دبی چه می گوید؟

عقد و ازدواج در خارج از کشور به شکلی که قابل پذیرش در داخل کشور باشد یکی از موضوعاتی که باید حتما به آن توجه داشته باشید. اگر بخواهید به طور رسمی مراسم خود را در کشور دبی برگزار کنید و خطبه عقد رسمی را بخوانید باید این کار را در کنسول گری های ایران انجام دهید.

اما برای حل این موضوع یک راهکار ساده تر نیز وجود دارد. ازدواج خود را در ایران به شکل رسمی ثبت کنید و سپس برای برگزاری مراسم عروسی در دبی به شکل نمادین اقدام کنید. با استفاده از این راهکار مشکلی نیز در زمینه مسائل حقوقی ازدواج در دبی نخواهید داشت.

مراسم عروسی در دبی با چه کیفیتی برگزار می شود؟

در مورد امکانات و خدمات در زمینه برگزاری جشن عروسی در دبی توضیحاتی ارایه شد اما کیفیت و شکل ارایه خدمات بر عهده شما است. توجه داشته باشید که با توجه به اینکه زوج های مختلفی از سراسر دنیا دبی را به عنوان میزبان پیوند خانوادگی خود انتخاب می کنند، شکل برگزاری مراسم کاملا بر اساس سنت ها و فرهنگ های رایج فرهنگی هر کشور انجام می شود. البته باید توجه داشته باشید که درخواست های شما نباید بر خلاف قوانین داخلی کشور امارات متحده عربی و شهر دبی باشد.

مراسم عروسی در دبیمراسم عروسی در دبی

برخی نکات در زمینه برگزاری عروسی در دبی

  • معمولا جشن های عروسی در هتل های 5 ستاره برگزار می شود و کمتر پیش می آید که جشن ازدواج در هتل های 3 و 4 ستاره باشد.
  • تعداد مهمانان خود را شخص کنید. بهتر است برای کاهش هزینه های خود دعوت از مهمانان نزدیک تر را در اولویت قرار دهید.
  • توصیه می شود جشن عروسی در دبی را در ماه های اکتبر تا می برگزار کنید.
  • بهتر است از موسسات مشاوره در این زمینه یا مجموعه های تشریفات برای برگزاری بهتر جشن خود مشورت بگیرید با برگزاری مراسم عروسی در دبی را به آنها واگذار کنید.

برگزاری جشن عروسی در دبی با تشریفات ثمین

برگزاری مراسم عروسی در کشورهای دیگر سخت تر و هزینه بر تر از برگزاری این جشن در کشورمان می باشد. لذا توصیه می شود در صورتی که قصد برگزاری این مراسم را در شهرهای خارجی دارید این کار را با واسطه انجام داده یا از مشاوره های شرکت های متخصص در این زمینه استفاده کنید.

مجموعه تشریفات ثمین از جمله مجموعه های تشریفات با سابقه در شهر تهران است که اجرای انواع مراسم عقد و عروسی، برگزاری جشن تولد و... را در کارنامه کاری خود دارد و می تواند به عنوان یکی از گزینه های مشاوره برای برگزاری عروسی در دبی باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW