تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

اجاره کشتی برای عروسی در کیش

12 شهریور ، 1401
تشریفات ثمین

اجاره کشتی برای عروسی در کیش یکی از راه ها برای تجربه یک عروسی خاص و لاکچری است. اجاره کشتی تفریحی برای افراد مختلف امکان پذیر است و از این جهت منع قانونی ندارد. حال شما می توانید این کشتی ها را برای برپایی جشن عروسی خود رزرو کنید و با یک فضاآرایی زیبا جشن خود را روی یک تالار متحرک بر روی آب برگزار نمایید. برای آشنایی با جزئیات اجاره کشتی در کیش برای عروسی با تشریفات عروسی ثمین همراه باشید.

برگزاری مراسم عروسی بر روی کشتیبرگزاری مراسم عروسی بر روی کشتی

چرا اجاره کشتی برای عروس در کیش گزینه جذابی است؟

فرض کنید که به عنوان یک عروس و داماد قصد دارید طبق معمول تالار یا باغ تالاری را کرایه و مجلس عروسی خود را در آن برگزار کنید. به هیچ عنوان نمی توان منکر شد که شب جشن عروسی یکی از زیباترین و بهترین شب های زندگی هر عروس یا داماد محسوب می شود.

حالا فرض کنید که قرار است این جشن زیبا و خاطره ساز بر روی آب های نیلگون خلیج فارس و در یک کشتی مجلل تفریحی برگزار شود. این یعنی یک فضای نسبتا خصوصی معلق بر روی آب با منظره ای از دریا و آسمان آبی! هیجان انگیز است! اینطور نیست؟

کشتی های قابل اجاره برای عروسی در کیش

اینکه قرار است چه کشتی یا قایقی را برای عروسی در کیش رزرو کنید، بستگی به سلیقه شما و میزان بودجه، تعداد مهمانان و کیفیت مراسم دارد. شما می توانید از قایق هایی با ظرفیت 25 نفر تا کشتی های تفریحی بزرگ با ظرفیت 150 نفر را برای مراسم عروسی خود رزرو کنید.

کشتی های قابل اجاره در کیش برای برگزاری عروسی کشتی های ساده و معمولی نیستند. با ورود به برخی از این کشتی ها فضای شیک و مجلل کشتی نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اما در نظر داشته باشید که این کشتی ها هم از نظر سطح امکانات با یکدیگر تفاوت دارند.

پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

عروسی مختلط

گروه موسیقی عروسی

امکانات کشتی های قابل اجاره برای عروسی روی کشتی در کیش

نکته جالب این است که حتی کشتی های کیش نیز برای اجاره دارای درجه بندی هستند. به نوعی درجه بندی آنها را می توان با رتبه بندی هتل ها بر اساس تعداد ستاره مقایسه کرد. عرشه بزرگ کشتی برای برگزاری مراسم، دو اتاق خواب، سرویس های بهداشتی، حمام، انواع مبلمان در بخش های مختلف کشتی، آشپزخانه مرکزی، سکوی شیرجه از روی کشتی، سکوی ماهی گیری و...از جمله امکانات این کشتی ها محسوب می شود. سیستم روشنایی پیشرفته این کشتی ها نیز حتی امکان برگزاری عروسی روی کشتی در شب های کیش را هم فراهم می کند.

اگر قصد برگزاری مراسم عروسی با تعداد کم مهمانان را در محیطی بسیار لوکس بر روی آب های خلیج فارس در کیش دارید، می توانید یکی از یات ها را اجاره کنید. این یات ها به دلیل امکانات منحص به فرد کاملا شبیه هتل شناور هستند که اتاق و سرویس بهداشتی و هر آنچه نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می دهند.

به دلیل ظرفیت محدودی که یات ها دارند، بیشتر برای مراسم های کوچک اجاره میشوند. علاوه براین، دقت داشته باشید که تمام قایق ها، یات ها و کشتی های تفریحی برای عروسی در کیش با ملوان و کاپیتان های حرفه ای ارائه میشوند.

امکانات کشتی برای برگزاری مراسم عروسیامکانات کشتی برای برگزاری مراسم عروسی

چه خدماتی برای اجاره کشتی عروسی در کیش ارایه می شود؟

خدمات قابل ارایه در کشتی ها نیز برای زوج هایی که قصد برپایی عروسی خود در این کشتی ها را دارند بسیار مهم است. امکان برگزاری موسیقی زنده یکی از این خدمات محسوب می شود. برگزار کنندگان مراسم حتی این امکان را دارند تا کمدین ها و دی جی های مختلفی را برای برگزاری عروسی بر روی کشتی در کیش دعوت کنند.

پخش موسیقی دلخواه در طول تمام مراسم نیز از دیگر خدمات قابل ارایه بر روی کشتی است. امکان تزئین و گل ارایی کشتی متناسب با سلیقه و خواست عروس و داماد هم از خدمات کشتی های عروسی شناخته می شود. شما می توانید کشتی را با سلیقه خود تزئین کنید و در این راه از گل های مختلف، نورپردازی اختصاصی، استفاده از شمع و... استفاده کنید.

هزینه اجاره کشتی برای عروسی در کیش

دو کشتی اوستا و آرتمیس در کیش را می توان بهترین کشتی های این جزیره برای تشریفات مراسم عقد دانست. اما توجه داشته باشید که اجاره این دو کشتی تنها در صورتی میسر است که مراسمی خاص یا جنگی در برنامه نداشته باشند.

با توجه به تاثیرگذاری عوامل مختلف بودجه لازم برای برگزاری جشن عروسی در کشتی های کیش متغیر است. یکی از این فاکتور های مهم تعداد مهمانان است که تا 150 نفر قابل افزایش است. توجه داشته باشید که با توجه به محدودیت فضا هر چه تعداد مهمانان کمتر باشد هم پذیرایی و برگزاری جشن راحت تر خواهد بود و هم هزینه های میزبان کاهش پیدا خواهد کرد.

هزینه اجاره کشتی برای مراسم عروسیهزینه اجاره کشتی برای مراسم عروسی

اجاره کشتی برای عروسی در کیش توسط تشریفات ثمین

تشریفات ثمین از جمله مجموعه های شناخته شده تشریفات تهران محسوب می شود که حدود دو دهه سابقه کاری را در کارنامه خود دارد. در صورتی که قصد دارید یک کشتی تفریحی برای عروسی در کیش رزرو کنید، می توانید با تشریفات ثمین ارتباط برقرار نموده و در این زمینه مشاوره های لازم را دریافت کنید.

تشریفات ثمین خود نیز توانایی مدیریت مراسم عروسی روی کشتی در کیش را دارد. این مجموعه همچنین برگزار کننده انواع جشن های عقد و عروسی، تولد، نامزدی و... در سطح شهر تهران نیز می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW