تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

اجاره ساحل اختصاصی برای عروسی در شمال چه شرایطی دارد

12 شهریور ، 1401
تشریفات ثمین

اجاره ساحل اختصاصی برای عروسی در شمال چند سالی است که با استقبال مردم مواجه شده است. احتمالا تاکنون این شیوه مجالس عروسی را در فیلم های سینمایی یا تبلیغات دیده باشید. اجاره ساحل و ویلای اختصاصی برای برگزاری مراسم عروسی لاکچری در ساحل از رویایی ترین و خاص ترین نوع از انواع روش های برپایی مراسم عروسی است.

حال این روزها مجموعه های تشریفات این روش را در منوهای خود قرار داده اند که مورد استقبال زوج ها و خانواده های آنان قرار گرفته است. در ادامه این مطلب از سایت تشریفات ثمین قصد داریم تا بیشتر در این زمینه به ارائه توضیح بپردازیم.

اجاره ساحل اختصاصی برای مراسم عروسیاجاره ساحل اختصاصی برای مراسم عروسی

چرا اجاره ساحل اختصاصی برای عروسی در شمال جذاب است؟

تصور کنید یکی از زیبا ترین روزهای زندگی شما به عنوان شخصی که ازدواج کرده یا قصد انجام آن را دارد در کنار یک دریای زیبا، آسمان آبی و شن های ساحل باشد. البته تصور این مناظر به خودی خود آرامبخش و زیبا است.

استفاده از وزش ملایم باد ساحلی، شنیدن صدای جذاب موج های دریا، تصاویر جذابی که یک پس زمینه فوق العاده برای عکاسی ایجاد می کند، همه و همه از جمله دلایلی است که اجاره ساحل اختصاصی برای عروسی شمال را جذاب تر می کند.

نکات مهم در اجاره ساحل اختصاصی در شمال برای عروسی

همانطور که گفته شد عروسی در شمال و آن هم در کنار ساحل در دسته مراسم لاکچری قرار می گیرد. بنابراین لازم است تا امکانات و تجهیزات اختصاصی و لازم برای برپایی یک مراسم باشکوه در شرایط خاص ساحل فراهم شود.

از جمله شرایط خاص لازم برای این مراسم باید به طراحی لباس مناسب برای عروسی در ساحل، نورپردازی مناسب، شرایط میزبانی از مهمانان، پذیرایی، آب و هوا، دکوراسیون عروسی ساحلی و... همه مواردی هستند که برای یک مراسم فوق العاده و کامل باید در نظر بگیرید.

چه فصلی از سال برای عروسی در شمال بهتر است؟

انتخاب فصل و روز مناسب برای برگزاری مراسم عروسی در سواحل شمال از اهمیت خاصی برخوردار است. معمولا مشاوران روزهایی از سال را پیشنهاد می دهند که دمای هوا مناسب بوده و آب و هوا نیز متعادل باشد. اما نکته مهم دیگر در مورد شمال کشور به آب و هوای شرجی آن بر می گردد.

معمولا از اوایل خرداد تا اواخر شهریور و با گرم شدن دما میزان شرجی بودن هوا نیز افزایش می یابد. حقیقت این است که انتخاب زمان برای عروسی کنار دریا کار سختی به نظر می رسد. به طور کلی اواخر شهریور ماه وقتی هوا کمی خنک بوده و از شرجی بودن آن نیز کم می شود، بهترین زمان برای برگزاری مراسم عروسی در ساحل شمال است.

نکات مهم اجاره ساحل برای عروسینکات مهم اجاره ساحل برای عروسی

مجوزهای مربوطه را کسب کنید

فراموش نکنید که بر طبق قانون سواحل کشور عمومی محسوب می شوند و برای برگزاری عروسی در ساحل باید مجوزهای لازم را از مراجع قانونی دریافت کنید تا با مشکلی حین برگزاری مراسم روبرو نشوید. معمولا مجموعه های تشریفات این مجوزها را کسب می کنند و مراسم عروسی را در سواحلی برگزار می کنند که مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکند.

میز و صندلی های مناسب انتخاب کنید

میز و صندلی هایی که برای عروسی در ساحل دریای شمال انتخاب می کنید باید مناسب با شرایط محیطی ساحل باشد. این موضوع بدان معنی است که شرایط محیط را در نظر گرفته و بهترین انتخاب ها را داشته باشید. بهتر است از صندلی های چوبی با روکش پارچه ای استفاده کنید. میز و صندلی و همه تجهیزات مورد استفاده در ساحل باید به اندازه لازم سنگین باشند تا با وزش باد جابه جا نشده و نیفتند.

سیستم صوت و بلندگوها را باید بررسی کنید

توجه داشته باشید که وزش باد و سر و صدای ایجاد شده توسط موج های دریا و محیط اطراف ممکن است در مراسم شما اختلال ایجاد کند. بنابراین شما به تجهیزات و وسایلی نیاز دارید که بر سر و صدای محیطی غلبه کند. اما نباید باعث ایجاد مزاحمت برای اطرافیان و همسایگان شود. بهتر است در این زمینه با متخصصان مشورت کنید.

دکوراسیون و گل آرایی مناسب عروسی در ساحل را انتخاب کنید

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که در هر عروسی باید به آن توجه کنید، گل آرایی و طراحی دکوراسیون محیط برگزرای جشن عروسی است. ساحل عروسی بهتر است با گل هایی به رنگ آبی، صورتی و سفید و نارنجی تزئین شود.

فراموش نکنید که استفاده زیاد از رنگ سفید در تابش شدید خورشید جذاب نخواهد بود و باعث دیده نشدن آن می شود. بنابراین بهتر است تضاد رنگ مناسبی به گل ها ببخشید. سعی کنید از باز بودن فضای ساحل حداکثر استفاده را کنید. فراموش نکنید خود ساحل یک دکوراسیون خاص محسوب می شود پس خیلی محیط را هم شلوغ نکنید.

دیزاین ساحل اختصاصی مراسم عروسیدیزاین ساحل اختصاصی مراسم عروسی

پذیرایی در ساحل اختصاصی برای عروسی در شمال باید خاص باشد

اگر یک ساحل اختصاصی در شمال اجاره کرده اید و قصد دارید تا عروسی خود را نیز در همانجا برگزار کنید، بهتر است ویژگی های محلی را به پذیرایی عروسی خود اضافه کنید. با این انتخاب حس زیبای ساحل و دریا به مهمانان تان هم اضافه شود. برای مثال استفاده از نوشیدنی هایی با میوه های محلی یا نارگیلی توصیه می شود. برای شام هم بهتر است حداقل یک غذای دریایی را در منوی خود قرار دهید.

اجاره ساحل اختصاصی برای عروسی در شمال با تشریفات ثمین

شرایط اجاره ساحل اختصاصی برای عروسی در شمال را با هم مرور کردیم. شما خود می توانید نسب به اجاره ساحل اختصصی اقدام کنید و مقدمات مراسم را فراهم کنید اما چه بهتر است که داشتن مراسمی بهتر و کامل تر برگزاری آن را به مجموعه های تشریفاتی مثل تشریفات ثمین واگذار کنید.

مطمئن باشید اجرای مراسم در این حالت بهتر انجام خواهد گرفت چرا که مجری آن تاکنون میزبان مراسمات مختلفی بوده است و به خوبی نیاز ها و پیش نیازهای چنین مجالسی را می داند. تشریفات ثمین علاوه بر برگزاری مراسم عروسی مجری مراسم تولد، عقد، بله برون، مراسم رسمی، دورهمی ها و... نیز می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW