تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

پارکینگ اجاره ای برای مراسم عروسی! درست است یا غلط؟

16 فروردین ، 1401
تشریفات ثمین

پارکینگ اجاره ای برای مراسم عروسی اتفاق جدیدی است که در شرایط حاضر مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. با توجه به گرانی شدید تالار ها و باغ ها، میزبانان عروسی برای برگزاری جشن خود به روش جدیدی روی آورده اند. علاوه بر آن با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تالار و باغ ها در ایام متفاوت سال، مردم برای برگزاری مراسم عروسی به پارکینگ اجاره ای بسنده کرده اند. چرا که هم شخصی بوده و هم تعطیلی ندارد.! علاوه بر آن قیمت بسیار مناسب تری دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا از مزیت ها و معایب این انتخاب بیشتر برای شما بگوییم. تشریفات ثمین مفتخر است تا شما را در بدست آوردن این اطلاعات همراهی نموده و اطلاعات جامع و کاملی از این موضوع در اختیار شما قرار دهد. پس با ما همراه باشید.

مراسم عروسی

مراسم عروسی

پارکینگ اجاره ای برای مراسم عروسی

با توجه به گرانی تالار ها و باغ های عروسی در بسیاری از شهر ها مردم به سمت برگزاری مراسم جشن ازدواج خود در پارکینگ های بزرگ منازل و سوله های بار و کالا جذب شده اند. در ابتدا ممکن است بگویید کار پسندیده و جالبی است. می تواند بر اساس سنت ها پیش برود. اما این انتخاب علاوه بر مزیت ها، از معایب خود نیز بهره مند است. در ادامه به مزایا و معایب این روش می پردازیم.

مزایا پارکینگ اجاره ای برای عروسی

با توجه رونق اجاره پارکینگ ها برای مراسم عروسی، افراد بسیار زیادی به دنبال این اقدام بر آمدند. در ذیل به مزایای این عمل اشاره شده است. همچون؛
  • قیمت مناسب اجاره 
  • در دسترس بودن گزینه های انتخابی بسیار زیاد 
  • امکان تزئین دلخواه با تیم تشریفات مورد نظر خود
  • داشتن تاریخ مناسب برای برگزاری و بهره مندی از مدت زمان دلخواه برنامه
  • پیش بردن مجلس بر اساس علایق خود
  • عدم نیاز به رعایت کردن قوانین خاص
    و ...

پربازدیدترین مطالب ما را دنبال کنید!

معایب پارکینگ اجاره ای برای عروسی

با توجه مزایایی که گفته شد، معایب بسیار زیادی این عمل را تهدید می کند. در ابتدا ممکن است این اقدام به صرفه و مناسب به نظر برسد اما از معایب زیادی نیز برخوردار است. همچون،
  • غیر قانونی بودن در برخی شرایط از نظر مراجع ذی صلاح ( عدم رعایت اصول شرعی و ...)
  • عدم رعایت بهداشت مناسب در پارکینگ و سوله ها
  • بی نظم بودن و عدم مدیریت درست در زمان مناسب
  • از دست دادن زمان طلایی و بهم ریختگی در اجرا مراسم
  • دور بودن از محل زندگی مهمانان و از دست دادن زمان طلایی برنامه
  • حضور افراد نا مرتبط با برنامه شما و دخالت های بی جا
  • در دسترس نداشتن نور مناسب
  • عدم رعایت استاندارد های ایمنی لازم و ضروری
  • و ...

علاوه بر موارد گفته شده ممکن است پارکینگ اجاره ای برای مراسم عروسی با مشکلات عدیده دیگری مواجه باشد. البته که لازم است در صورت برگزاری برنامه با چنین شرایطی همه مشکلات را از میان برداشته و برای رفع آن بر اساس قوانین و قواعد اقدام نمایید. ضروری است تمام نکات را رعایت نموده تا در حین اجرا برنامه با مشکل خاص و شکایت ساکنین مواجه نشوید.

پارکینگ اجاره ای برای عروسی

پارکینگ اجاره ای برای عروسی

نکات ضروری و قابل اجرا

در صورتی که تمایل داشتید از پارکینگ اجاره ای برای مراسم عروسی خود استفاده نمایید؛ لازم است تا از تمام نکات گفته شده که در ادامه آمده است بهره مند گردید. در صورت رعایت این نکات مراسم خود را با آرامش خاطر و کسب رضایت بیشتر برگزار خواهید کرد. 

  • بررسی کنید مکانی که قرار است مراسم برگزار شود برای بیشتر مهمانان مسیر مناسبی داشته باشد. تا در کمترین زمان ممکن در مراسم شما حاضر شوند.
  • به یاد داشته باشید تعداد مهمانان را به درستی در نظر بگیرید تا از نظر ظرفیت پارکینگ و سوله با مشکل خاصی مواجه نشوید. همچنین جایگاه به همراه سرویس پذیرایی برای هر مهمان لحاظ شود.
  • سعی کنید از تشریفات کار آزموده در برگزاری مراسم خود بهره مند شوید. در غیر این صورت از افرادی درخواست کمک نمایید که به اصول مهمانداری پایبند بوده و از تمام مهمانان شما به نحو احسنت پذیرایی نمایند.
  • حتما پس از انتخاب پارکینگ مورد نظر نظافت آن را به خوبی برقرار کرده و از برقراری بهداشت کافی برای مراسم برگزاری عروسی خود بهره مند شوید.
  • نور پردازی محل مورد نظر را بر اساس استاندارد های لازم پیاده سازی کنید.

ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی در شرایط اپیدمی کرونا در پارکینگ ها

با توجه به این که تالار، باغ و سالن های عروسی در شرایط کرونا معمولا با تعطیلی مواجه شده بودند، عده ای از افراد رونق بسیار زیادی بر کسب کار صاحبان این املاک، برای اجاره پارکینگ، جهت مراسم عروسی دادند. اما طبق اعلام مصوبه کلی برگزاری مراسم در صورت تعطیلی و قرنطینه های مدت زمان دار کرونا، خلاف قوانین بوده و با متخلفان برخورد جدی می گردد. علاوه بر آن از یاد نبرید ممکن است عزیزان شما با شرکت کردن در این جشن به بیماری دچار شده و خطرات ناگواری آن ها را تهدید نماید. 
همچنین لازم به ذکر است در صورتی که زمان برگزاری مراسم، قرنطینه ای وجود نداشته باشد؛ شرط بر آن است تا کارکنان با دارا بودن کارت واکسن و برخورداری از 3 دوز کامل در تالار و باغ ها به فعالیت بپردازند. البته این نکات و شرایط به صورت پیوسته در حال تغییر است. لازم است قبل از برگزاری مراسم تمام اطلاعات لازم را کسب نموده و اقدام به برپایی جشن خود نمایید.

تشریفات ثمین

در این مقاله سعی شد به موضوع پارکینگ اجاره ای برای مراسم عروسی به طور کامل پرداخته شود. اکنون شما می دانید در صورت بهره مندی از این اتفاق چه مزایا و معایبی برای شما رخ خواهد داد. در کل اگر بخواهید بدانید چندان این عملکرد مناسب نبوده و ممکن است با مشکلات متفاوتی رو به رو باشد. در عین حال تشریفات ثمین با بهره مندی از کارکنان متهد و متبحر آماده خدمت رسانی به شما در امورات لازم جهت برگزاری جشن عروسی برای زوج های عزیز می باشد.
 از اقدامات ویژه این مجموعه می توان به ارائه خدمات کامل برای برگزاری جشن، بهره مندی از باغ و تالار های مجلل، دارای منو کامل غذایی، خدمات کامل دیزاین و نور پردازی، سفره خانه و موسیقی سنتی، خدمات عکاسی و ... اشاره نمود. خرسندیم که در این اتفاق نیک می توانیم همراه شما باشیم و خاطره ماندگاری را برایتان به یادگار بگذاریم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW