تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

عروسی در زمستان و نکاتی که باید مد نظر داشت

06 بهمن ، 1400
تشریفات ثمین

عروسی در زمستان یکی از گزینه هایی است با وجود سختی های آن تبدیل به یکی از گزینه های خاص در بین زوج های جوان شده است. در کشور ما رسم بر این است که مراسم عروسی در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار شود. به همین دلیل  است که اتخاب تاریخ عروسی بیشتر حول مناسبت ها می چرخد تا فصول سال. اما در هر صورت انتخاب فصل ها هم می تواند به زیبایی های برگزاری این مراسم به یادماندنی افزوده کند. در این مطلب وب سایت تشریفات ثمین قصد داریم تا در این زمینه به ارایه توضیحات بیشتر بپردازیم.

عروسی در زمستان

عروسی در زمستان

چرا برگزاری مراسم عروسی در زمستان پیشنهاد می شود؟

علاوه بر مناسبت های ملی و مذهبی بیشتر خانواده ها ترجیح می دهند تا شش ماه اول سال را برای عروسی انتخاب کنند. از این منظر بهار یکی از پر طرفدار ترین فصول سال است.  اما به دلیل ویژگی های خاص فصل زمستان که با نعمتی به نام برف نیز خو گرفته است، جذابیت این فصل در بین زوج ها بیشتر کرده است. گرچه عروسی در فصل زمستان مشکلات خاص خودش را دارد اما جذابیت های آن آنقدر زیاد است که هر مشکلی را مثل برف آب می کند. سفیدی برف خود به تنهایی می تواند دلیلی باشد تا یک عروسی خاطره انگیز را در ذهن شما ثبت کند.

نکات عروسی در زمستان

در کنار گونه های قرمز عروس و داماد با پس زمینه ی برفی عکس ها باید به یک سری نکات نیز توجه کرد تا یک عروسی جذاب، سالم، پر خاطره و البته ایمن برگزار شود! این نکات جنبه های مختلف عروسی را شامل می شود. از طریقه پوشش عروس و داماد گرفته تا شرایط محل برگزاری مراسم، همه نکاتی هستند که باید مد نظر برگزار کنندگان جشن و زوج های جوان در فصل زمستان قرار بگیرد.

نکات عروسی در زمستان

نکات عروسی در زمستان

لباس عروس زمستانه تهیه کنید

طبیعتا سرمای زمستان مسئله ای مهم است و حین برگزاری مراسم و عکاسی های معمول آن باید تاب تحمل سرما را هم داشته باشید. بنا براین پیشنهاد می شود تا لباس عروس را هم بر اساس فصل زمستان انتخاب کنید. لباس عروس های پوشیده و استین دار با یقه های ایستاده و پشت گردنی انتخاب خوبی برای مقابله با سرمای هوا می باشد. بدیهی است که لباس های پشت باز و ازاد که بدن شما را معرض سرمای محیط قرار می دهند انتخاب مناسبی برای سردترین فصل سال نیست. داماد نیز بهتر است از کت های خز و گرم استفاده کند.

وسایل گرمایشی محل جشن عروسی در زمستان را کنترل کنید

بخش ممی از مراسم عروسی شما با شرکت مهمانان تکمیل می شود. پس برای پذیرایی هر چه بهتر از انان باید پیش بینی های لازم را به عمل اورید. بررسی وسایل گرماشی و روشن نمودن انها قبل از حضور مهمانان یکی از مهم تزین مسائلی است که باید در نظر بگیرید. سعی کنید دما را در حد معمول نگه دارید تا با افزایش جمعیت دچار مشکل نشوید.

کفش اضافه برای عروسی زمستانه فراموش نکنید

زمستان با برف و بارانش شناخته می شود. در کنار همه ی زیبایی هایی که انها برای جشن شما ایجاد می کنند ممکن است شما را دچار مشکل کنند.  بهتر است عروس و داماد یک جفت کفش اضافه به همراه داشته باشند تا مانع از کثیف شد کفش های اصلی شوند. کفش اصلی را اختصاصا برای تالار و آتلیه استفاده کنید.

عروسی زمستانه

عروسی زمستانه

در جشن عروسی زمستان پذیرایی گرم داشته باشید

پذیرایی عروسی در زمستان نیز بسیار مهم است. هر چقدر هم که سالن برگزاری مراسم گرم باشد باز هم بهتر است از مواد خوراکی و نوشیدنی گرم برای پذیرایی مهمانان استفاده کنید. بستی و اب میوه های رنگارنگ هر چند جذاب است اما لذت نوشیدن یک نسکافه یا قهوه ی گرم در زمستان طعم و لذت بیشتری دارد.

تزئینات تالار عروسی در زمستان چطور باشد؟

تالار ها معمولا دکوراسیون ثابتی دارند و تغییرات ان جزئی است اما شما می توانید کمی حال و هوای سالن را زمستانه کنید. ترکیب شمع های سفید و چوب هایی با پوشش برف زیبایی محیط مراسم را دو چندان می کند. زمستان را همه به رنگ سفید می شناسند. پس شما از رنگ های گرم مثل قرمز ، طلایی، زرشکی و... بیشتر در سالن استفاده کنید. در بین رنگ گل هایی که استفاده می کنید حتما رنگ سفید را در نظر بگیرید. سعی کنید رنگ سفید در دسته گل ها رنگ غالب باشد.

برای برگزاری جشن عروسی در زمستان هواشناس باشید!

اینکه جشن عروسی شما قرار است در یک روز سرد افتابی برگزار شود یا قرار است از زیبایی های بارش برف بهره مند شوید بسیار مهم است. شاید آسمان قرار باشد با رگبار باران غافلگیرتان کند! اگر به دنبال این هستید که برنامه ریزی ها دقیقا اجرایی شود باید اخبار هواشناسی را از چند روز قبل به دقت بررسی کنید و پیش بینی های لازم را برای هر شرایط اب و هوایی به عمل آورید.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

برخی از دیگر نکات برگزاری عروسی در زمستان

  • اگر قرار است عکاسی و فیلم برداری در فضای ازاد انجام شود حتما عروس و داماد از لباس های تکمیلی و لباس زیر مناسب استفاده کنند.
  • استفاده از شال گردن برای داماد و دستکش برای عروس نه تنها ب نیست بلکه حس زیبای زمستانی را بیشتر در تصاویر منعکس می کند.
  • فراموش نکنید که در زمستان روزها کوتاه است. پس برنامه ریزی ها را دقیق و به موقع انجام دهید.
  • یک چتر زیبا هم می تواند فیلم ها و عکس های عروسی در زمستان شما را زیباتر کند و هم در هنگام بارش محافظ شما باشد.
  • در هنگام بارندگی رفت و امد ها کند می شود. این موضوع را هم مد نظر داشته باشید.
  • در زمستان با انبوهی از ژاکت، پالتو و کاپشن مهمانان روبرو می شوید. حتما مکانی برای قرار دادن آنها در تالار تعبیه کنید.
  • سرما پوست را خشک می کند. مرطوب کننده برای عروس و داماد فراموش نشود.

تشریفات ثمین مجری برگزاری عروسی در زمستان

با انتخاب تشریفات عروسی ثمین به عنوان یکی از برگزارکنندگان انواع مراسم تولد، عروسی، نامزدی و... می توانید تجربه برگزاری مراسم عروسی در زمستان را نیز داشته باشید. تشریفات ثمین با انواع منوی پذیرایی پیشنهای و خدمات جانبی برگزار کننده انواع جشن ها با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. از جمل خدمات قابل ارایه در این مجموعه می توان به سفره عقد، کترینگ عروسی، دسته گل عروس، ماشین عروس، عکاسی و فیلم برداری و... اشاره نمود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW