تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

چگونه یک جشن تولد، نامزدی و یا عروسی صمیمی داشته باشیم؟

06 بهمن ، 1400
تشریفات ثمین

چگونه یک جشن تولد، نامزدی و یا عروسی صمیمی داشته باشیم؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از میزبانان این مراسم را به خود مشغول می کند. بهترین و خاطره انگیزترین جشن ها همان هایی هستند که در یک فضای صمیمی بین میزبان و مهمان ها برگزار می شود. اما برای برگزاری چنین جشن هایی به چه ابزار و وسایلی نیاز داریم؟ چه نکاتی را باید مد نظر قرار بدهیم؟ طرز برخورد ما با مهمانان باید به چه شکل باشد؟ با وب سایت تشریفات ثمین همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

جشن تولد

جشن تولد

جشن تولد صمیمی، سریع با پذیرایی خوب از مهمانان

به محض رسیدن مهمانان به جشن تولد، نامزدی و یا عروسی از آنها با آمبمیوه، بستی، نسکافه و... پذیرایی کنید. سرعت عمل خدمه ی مراسم بسیار مهم است. بهتر است پذیرایی قبل از درخواست آنان انجام شود. همچنین بهتر است یکی از میزبانان یا افراد نزدیک به میزبان در کنار میز حاضر شده و به مهمانان خوش آمد گویی کند.

به چینش میزها دقت کنید

میز ها و صندلی های جدا و دور از هم فضایی رسمی ایجاد می کند و افراد غریبه از هم دور می شوند. سعی کنید از میز های گرد استفاده کنید و صندلی های بیشتری دورتا دور آن بچینید. فاصله ی میزها و صندلی ها نباید آنچنان کم باشد که باعث مزاحمت شود و نه آنچنان زیاد باشد که صمیمت جمع را از بین ببرد. همچنین صندلی ها را به جای اینکه در نزدیکی دیوار قرار دهید، در میانه ی سالن جای دهید تا جشن تولد یا عروسی صمیمی تری داشته باشید.

چیدمان صندلی در جشن تولد صمیمی

چیدمان صندلی در جشن تولد صمیمی

برای یک مراسم عروسی صمیمی به نور پردازی توجه کنید

اگر مراسم را پس از غروب افتاب برگزار می کنید نورپردازی اهمیت بسیاری پیدا می کند. سعی کنید متناسب با مراسم از نورپردازی نرم در سالن استفاده کنید تا فضایی صمیمی در سالن حکم فرما شود. استفاده از فانوس های مصنوعی و شمع آرایی نیز فضایی فانتزی را در مراسم شما ایجاد می کند.

با مهمانان وقت بگذرانید

هر چه با فردی بیشتر آشنا باشید رابطه ای صمیمی تر خواهید داشت. این یک اصل در روابط اجتماعی است. با توجه به این اصل هر چه بیشتر با مهمانان خود وقت بگذرانید فضای صمیمی تری بین شما و آنها ایجاد شده و مهمانی خاطره انگیزتری خواهید داشت. یک راه به این منظور این است که قبل از برگزاری مراسم در کافی شاپ ها و رستوران ها با آنها وقت بگذرانید.

گذراندن وقت با مهمانان در جشن تولد

گذراندن وقت با مهمانان در جشن تولد

متراژ مناسبی را برای محل جشن انتخاب کنید

امروزه باغ تالارها و تالار های بزرگ بسیار روی بورس هستند. اما لزوما این فضاهای بزرگ مناسب یک جشن تولد، نامزدی یا عروسی صمیمی نیستند. هر چقدر هم که میز و صندلی ها نزدیک به هم باشند، باز هم مدیریت یک فضای بزرگ کار سختی است. سعی کنید مکانی را برای مراسم خود انتخاب کنید که بزرگی و ظرفیت آن به اندازه تعداد مهمانان شما باشد.

با رفت و آمد مهمانان فضای جشن تولد یا عروسی صمیمی تر ایجاد کنید

اگر پذیرایی توسط خدمه انجام شود اتفاق مثبتی محسوب می شود اما اگر بخشی از پذیرایی را به شکلی برنامه ریزی کنید که مهمانان از صندلی های خود بلند شده و جهت سرو نوشیدنی، دسر و... چند قدمی در سالن یا تالار قدم بزنند، به افزایش معاشرت بین افراد و ایجاد فضایی صمیمی تر کمک کرده اید.

فضا آرایی خوب در صمیمیت بین افراد بسیار تاثیرگذار است

مطمئنا اینکه شما به دنبال یک جشن تولد یا عروسی صمیمی هستید شرایط را به کلی تغییر می دهد. هر کدام از این مراسم تزئینات و چینش خاص خود را می طلبد. اما در هر صورت نزدیک شدن مهمانان به میزبانان با چینش فضا و دکوراسیون حیط هم ارتباط دارد. یک پیشنهاد ویژه استفاده از بادکنک است. علاوه بر استفاده از بادکنک در فضا آرایی، به کودکان نیز یک یا چند بادکنک باد شده بدهید تا زیبایی و صمیمیت فضا را دو چندان کنید.

فضا آرایی جشن تولد

فضا آرایی جشن تولد

میزبان هم برای یک جشن صمیمی باید دست به کار شود

قبول داریم که برگزاری هر مراسمی نیاز به هماهنگی ها و مدیریت صحیح دارد. پذیرایی از مراسم و ترتیب برنامه های جشن اهمیت زیادی دارد. اما بهتر است تا حد ممکن کارها را از قبل برنامه ریزی و هماهنگ کرده و مدیریت برگزاری جشن را به یکی از نزدیکان خود بسپارید. شما به عنوان میزبان بهتر است بین حضار و مهمانان در سالن حضور داشته باشید و به معاشرت با آنها بپردازید. این موضوع برای برگزاری مراسم جشن تولد بسیار مهم است. اگر بتوانید با حرف زدن خود باعث خنده و صمیمت بین افراد شوید شرایط بهتر هم می شود.

برای یک مراسم نامزدی و عروسی صمیمی وقت مهمانان را پر کنید

علاوه بر حضور فعالل در محیط برگزاری مراسم باید برای تک تک لحظات مراسم برنامه ریزی کنید. فراموش نکنید که افراد حاضر در مهمانی هر کدام علایق و سلایق متفاوتی دارند. شاید افرادی تمایل به رقصیدن نداشته باشند و با حضور یک تردست یا دی جی سرگرم شوند. عده ای دوست دارند با اطرافیان خود گپ بزنند. در هر صورت سرگرمی افراد در حین برگزاری مراسم جشن بسیار مهم است. متناسب با جشن خود آنها را سرگرم کنید.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

پذیرایی مناسبی را در نظر بگیرید

یک بخش مهم و غیر قابل حذف از مراسم به نوشیدنی ها و خوردنی های خوشمزه بر می گردد. مطمئن باشید که بسیاری از مهمانان و مخصوصا کودکان مشتاق اند تا ببینند که چه خوراکی هایی برای آنها تدارک دیده اید. سعی کنید به جای شام سنگین و مفصل از پذیرایی متنوع تر در حین مراسم استفاده کنید. کیک تولد یا عروسی را هم فراموش نکنید.

یک جشن تولد، نامزدی و یا عروسی صمیمی با تشریفات ثمین

تشریفات ثمین این افتخار را دارد که میزبان شما برای برگزاری مراشم مختلف باشد. انواع منو های برگزاری جشن تولد، نامزدی و یا عروسی با منو ها و خدمات مختلف در اختیار شما عزیزان می باشد. علاوه بر منو های غذایی و برگزاری مراسم می توانید تالار مد نظر خود را از بین تالارهای تشریفات ثمین انتخاب کنید. این مجموعه باتجربه و کیفیت بالای برگزاری مراسم می تواند در برگزاری مراسم صمیمی و خاطره انگیز به شما کمک کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW