تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

با خدمات مجالس در تشریفات مختلف بیشتر آشنا شوید

17 آبان ، 1397
تشریفات ثمین

نحوه اجرای مهمانی در مراسم مختلف برای میزبان از اهمیت بالایی برخوردار است. میزبان سعی می کند مراسم آبرومندانه ای برگزار کند، طوری که مهمان ها از خدمات مجالس راضی باشند. برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مجالس می توانید با ما تماس برقرار کنید و از خدمات مجالس ما بهره مند شوید. کیفیت ارائه تشریفات مجالس در مراسمات مختلف بسیار مهم است که از این بابت می توانید به ما اطمینان کنید.

خدمات مجالس

خدمات مجالس عروسی خود را به ما بسپارید تا بتوانیم بهترین خاطره ها را برای شما به وجود بیاوریم. خدماتی که در هر مجلس ارائه می شود با دیگری تفاوت خواهد داشت. پذیرایی، دکوراسیون، گل آرایی و فیلمبرداری از جمله خدمات مجالس  هستند که هر کدام منوهای بی شماری دارند.با توجه به بودجه خود می توانید این خدمات را گسترش و یا کاهش دهید. هم چنین می توانیم برای برگزاری جشن هایتان باغ و ویلا اجاره کنیم. کادری که برای ارائه خدمات مجالس در نظر گرفته ایم همگی مجرب هستند و سابقه کاری مفیدی در این زمینه دارند.

باغ تالار _ خدمات مجالس ثمین

برگزاری جشن ها و میهمانی ها

با فراهم آوردن امکانات لازم می توانید جشن ها و مهمانی های باشکوهی برگزار کنید و رضایت مهمان ها را جلب نمایید. اگر جشن شما کوچک و خودمانی است می توانید با کمترین هزینه خدمات مجالس  را انتخاب کنید، تا خدمات مورد نظر را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.همچنین اگر جشن های شما بزرگ است آماده هستیم که هر نوع خدمات مجالس را در اختیارتان بگذاریم. این بستگی به بودجه و سلیقه میزبان خواهد داشت که خدماتی نظیر شمع آرایی، گل آرایی و نورپردازی را در انواع خدمات مجالس ما انتخاب کند.

تشریفات عروسی ثمین

خدمات عکاسی و فیلمبرداری

هر مراسمی که دارید ثبت لحظه های آن از اهمیت برخوردار است. ما با داشتن تجهیزات پیشرفته در زمینه عکاسی و فیلمبرداری مجالس این بخش مهم را برای شما انجام خواهیم داد.  پرسنلی ماهر در این زمینه به کار گرفته ایم تا با استفاده از  تجهیزات بتوانند به درستی این کار را انجام دهند.

دوربین های پیشرفته مانند پروجکشن، HD،Full HD، پرو جیپ، کرین، هلی کم و اسلایدر کیفیت کار را بالا خواهند برد. می توانیم آلبوم دیجیتال را در صورت درخواست شما ارائه دهیم. هم چنین با تجهیزات و امکانات لازم در زمینه تهیه کلیپ، می توانیم در مکان های مناسبی برای شما این فیلم را کارگردانی کرده و ارائه دهیم.حرفه ای بودن پرسنل ما در این زمینه باعث شده است خدمات مجالس ایده آلی به شما تقدیم کنیم. آلبوم دیجیتال از کیفیت و صحافی خوبی برخوردار است. هم چنین برای تهیه کلیپ آن در خارج از ایران هم می توانید اقدام کنید.

برگزاری جشن نامزدی

مراسم ازدواج با توجه به شهر و منطقهٔ محل سکونت هر شخص متفاوت است. معمولا بعد از مراسم خواستگاری جشنی به مناسبت نامزدی برپا می شود که در برخی خانواده به صورت خودمانی است و در برخی دیگر همانند یک جشن عروسی با خدمات متنوع ارائه می شود.

برخی جشن نامزدی خود را در باغ و ویلای اجاره ای برگزار می کنند و برخی سفره عقد را بخش حتمی جشن نامزدی خود می دانند. منوی گسترده ای از خدمات مجالس نامزدی نظیر میز شام، دکوراسیون، پذیرایی، فیلمبرداری، شمع آرایی و گل آرایی را به شما ارائه خواهیم داد که بستگی به انتخاب خودتان دارد که کدام مورد را انتخاب کنید.

مراسم عروسی ثمین

برگزاری جشن عروسی

یکی از جشن هایی که برای هر فرد خاطره انگیز است و زیباترین جشن زندگی اش خواهد بود جشن عروسی است. برگزاری با شکوه آن برای هر خانواده ای که میزبان است اهمیت دارد. با توجه به اینکه چه تعداد مهمان دارید و چه خدماتی را به مهمان هایتان می خواهید ارائه دهید آماده ارائه خدمات مجالس به شما خواهیم بود. ما خدمات عروس و داماد نظیر کارت عروسی، ماشین عروس، گل عروس، آرایشگاه و مزون لباس عروس را ارائه می دهیم. همچنین پذیرایی خاص، نورپردازی، عکاسی، فیلمبرداری و گل آرایی از جمله این خدمات هستند.

قیمت خدمات مجالس عروسی

هزینه خدمات مجالس عروسی کاملا به انتخاب شما بستگی خواهد داشت. نگران این نباشید که برای عروسی آبرومندانه حتما باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. بلکه اگر انتخاب های شما هوشمندانه و متناسب با تعداد مهمان ها باشد می توانید مجلس خوبی برگزار کنید. ما منوهای بی شماری در رابطه با هر موضوع به شما ارائه می دهیم و می توانید با انتخاب هر یک بهترین خروجی را داشته باشید.زمان برگزاری جشن عروسی در قیمت آن بسیار تاثیر دارد. دقت کنید مکانی که برای این منظور انتخاب می کنید متناسب تعداد مهمان ها باشد اگر مکان مورد نظر خیلی بزرگ باشد هزینه اضافی پرداخت کرده اید، در صورتی که می توانستید همان هزینه را صرف دیگر خدمات کنید. توجه داشته باشید که فضای انتخابی خیلی کوچک هم نباشد که فضای کافی جهت پذیرایی از مهمان ها وجود  داشته باشد.

کارت عروسی

یکی از خدمات مجالس ما ارائه کارت های عروسی به سبک های مختلف و متنوع است و امکان انتخاب کارت عروسی کلاسیک، قدیمی و فانتزی را خواهید داشت. کارت عروسی به نشانه احترام شما به مهمان هایتان می باشد. ما چاپخانه های با کیفیت و ارزان را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. می توانید بر حسب سلیقه خود بهترین کارت عروسی را انتخاب کنید.

ماشین عروس

یکی از خدمات مجالس عروسی کرایه ماشین عروس و تزیینات آن است. جهت تزیین ماشین عروس دیگر لازم نیست که ماشین را به گل فروشی ببرید و زمان صرف کنید.

بلکه ماشین شما در پارکینگ و یا جلوی درب منزلتان تزیین خواهد شد. امکان کرایه ماشین های لیموزین، مدرن، کروک و کلاسیک نیز  بر اساس سلیقه شما  وجود خواهد داشت.

گل آرایی و دکوراسیون مجالس عروسی

دکوراسیون فضای عروسی، دیزاین و چیدمان مجالس عروسی آن از اهمیت خاصی برخوردار است. ما فضایی رویایی را بر اساس تجربه چندین ساله در این زمینه به عنوان یکی از خدمات مجالس به شما ارائه خواهیم داد.مجلس شما با گل آرایی، شمع آرایی و دیگر طرح ها به بهترین شکل تزیین خواهد شد تا هم مورد رضایت عروس و داماد باشد و هم رضایت مهمان ها را در پی داشته باشد. دکوراسیون زیبا در موقع عکاسی و فیلمبرداری نیز بسیار به چشم خواهد آمد و عکس های نابی برای عروس و داماد ثبت می کند.

تشریفات عروسی ملل

اجاره باغ عروسی

باغ عروسی می تواند مهمانی شما را به یک جشن باشکوه تر تبدیل کند. در باغ عروسی می توانید به مهمان ها خدمات بیشتر و راحت تری ارائه دهید. فضای کافی برای مهمان ها در باغ عروسی مهیا خواهد شد. هزینه اجاره باغ عروسی با توجه به تعداد مهمان ها و کیفیت خدمات متفاوت خواهد بود.دکوراسیون محل ورود عروس و داماد به باغ، دیزاین میز شام، میز پذیرایی، گل آرایی و نورپردازی از جمله خدمات باغ عروسی خواهد بود. ما با لیست بی شماری از باغ ها و ویلاهای در دسترس می توانیم مورد مناسب شما را معرفی کنیم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW