تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

اجاره روف گاردن

اجاره روف گاردن و ویلا برای برگزاری مراسم‌های مختلف تشریفاتی، در سال‌های اخیر با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. در گذشته‌های نه‌چندان دور افراد مراسم‌های بزرگی مانند عروسی یا مجلس ترحیم را در تالار، و مراسم‌های کوچکی مانند تولد، نامزدی، بله برون و... را در خانه برگزار می‌کردند؛ اما امروزه به دلیل کوچک‌تر شدن خانه‌ها، کاهش جمعیت مدعوین و صمیمیت بیشتر میهمانی‌ها، افراد ترجیح می‌دهند مراسم‌ها و مناسبت‌های خاص خود را در سالن‌های کوچک‌تری مانند روف گاردن های اطراف تهران برگزار کنند. از آنجایی که بهترین مکان برای برگزاری مراسم به ویژگی‌های خاصی مانند نوع میهمانی، رسم و رسومات خانوادگی، سلیقه افراد و مواردی از این قبیل بستگی دارد، لازم است پیش از انتخاب با نکات اجاره روف گاردن در تهران آشنا شوید.

اجاره روف گاردن در تهران

روف گاردن یکی از خاص‌ترین انتخاب‌ها برای کسانی است که دوست دارند مراسم خود را به‌ شکلی منحصربه‌فرد برگزار کنند. Roof Garden در اصطلاح به فضای سبز و محیطی روباز گفته می‌شود که در بام یا تراس بزرگ ساختمان‌ها قرار دارد. اجاره روف گاردن برای مراسم با ارائه منظره‌ای زیبا از شهر، می‌تواند برای شما و مهمانانتان تجربه‌ای جالب و به‌یاد ماندنی خلق کند.

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند که جشن‌های خود را در جایی بیرون از محیط خانه برگزار کنند. سختی‌هایی پذیرایی از مدعوین خصوصا در میهمانی‌های شلوغ، کمبود ظرفیت محیط و عدم تناسب با تعداد میهمانان، مخصوصا در آپارتمان‌های متراژ پایین و همچنین دردسرهای تمیزکاری بعد از مهمانی، افراد را به اجاره روف گاردن برای تولد، عروسی یا هر نوع مهمانی مجاب کرده است.

اجاره روف گاردن برای تولد

تولد یکی از رایج‌ترین جشن‌هایی است که افراد برای برگزاری آن به اجاره روف گاردن روی می‌آورند. روف گاردن معمولا مکانی سرسبز، تمیز و زیباست که می‌توان آن را متناسب با سلیقۀ فردی تزئین کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مراسم خود را در چنین محیطی برگزار کنند تا خاطره‌ای به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنند. امروزه به دلیل کوچکی اکثر آپارتمان‌ها، معمولا ظرفیت کافی برای مهمانان وجود ندارد و برگزاری تولد یا مهمانی‌های دیگر در آن سخت و دشوار است. از طرفی تمیزکاری بعد از مراسم یا پذیرایی از مهمانان می‌تواند انرژی زیادی از میزبان بگیرد و خود میزبان نتواند از جشنی که برگزار کرده، به اندازه کافی لذت ببرد. اینجاست که اجاره روف گاردن برای تولد می‌تواند به‌عنوان یکی از گزینه‌های روی میز خودنمایی کند.

اجاره روف گاردن در تهران برای تولد گزینه‌ای عالی برای کسانی است که می‌خواهند برای سالروز به‌دنیاآمدن عزیزانشان، آن‌ها را غافل‌گیر کنند. شما می‌توانید جشن تولدی را که مدنظر دارید، با توضیح تمام جزئیات کوچک و بزرگ، به تیم برگزاری بسپرید و خودتان با خیال راحت به سایر جزئیات فکر کنید. نکته بعدی این است که برخلاف باور عمومی، هزینه چنین مراسمی چندان گران نخواهد بود؛ اجاره روف گاردن برای تولد قیمت متفاوتی با برگزاری مراسم عروسی دارد که براساس میزان خدمات، امکانات و تشریفات متغیر است. شما می‌توانید با توجه به درآمدتان، گزینه‌ای را انتخاب کنید که هم مقرون‌به‌صرفه باشد و هم آنچه که از یک جشن تمام‌وکمال در نظر دارید را به چشم ببینید.

نکات مهم اجاره روف گاردن برای تولد

حال که با مزایای اجاره روف گاردن برای جشن تولد آشنا شدید، بهتر است برخی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • حتما قبل از رزرو روف گاردن از مناسب بودن آب و هوا در روز جشن اطمینان حاصل کنید؛
  • مطمئن شوید که مسئولین برگزاری مراسم، تمهیدات لازم را برای شرایط ناگهانی و پیش‌بینی‌نشده در نظر گرفته‌اند؛
  • از وجود سایه‌بان، سیستم پشتیبانی برق، چتر و سایر امکانات برای مقابله با باد و باران ناگهانی مطمئن شوید؛
  • منوی غذا و لیست خدمات تشریفاتی را چک کنید؛
  • از وجود آسانسور در ساختمان مطمئن شوید؛
  • از قبل درباره سوابق مجموعه و کیفیت خدمات یا حرفه‌ای بودن تیم برگزاری تحقیق کرده و اطمینان حاصل کنید؛
  • از قبل درباره ریزهزینه‌ها و عوامل اثرگذار روی قیمت اجاره روف گاردن تحقیق کنید.

اجاره روف گاردن برای عروسی

برگزاری مراسم عقد یا عروسی در روف گاردن هم می‌تواند تجربه‌ای خاص و حتی لاکچری باشد؛ اگرچه هزینه اجاره روف گاردن برای عروسی نسبت به برگزاری آن در تالار بسیار ارزان‌تر خواهد شد. بسیاری از روف گاردن های تهران، امکان برگزاری مراسم‌هایی بزرگ‌تر از تولد یا میهمانی را دارند و به شما اجازه خواهند داد که مراسم عقد یا عروسی خود را در آن برگزار کنید.

برگزاری مراسم عقد در روف گاردن، هم تجربه‌ای خاص و دلپذیر است و هم در فیلم و عکس‌های روز عروسی، منظره‌ای بسیار زیبا خلق خواهد کرد. شما می‌توانید جهت اجاره روف گاردن برای عقد یا عروسی، با تیم تشریفاتی ثمین در ارتباط باشید تا بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد کنیم.

نکات مهم اجاره روف گاردن برای عقد و عروسی

پیش از اینکه تصمیم به انتخاب و اجاره روف گاردن در تهران برای مراسم عقد یا عروسی خود بگیرید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • حتما از قبل محیط روف گاردن را از نزدیک ببینید؛
  • اطمینان حاصل کنید که ظرفیت روف گاردن با تعداد میهمانان شما تناسب دارد؛
  • از امکانات روف گاردن مانند پذیرایی، تعویض لباس و یا سرویس بهداشتی مطمئن شوید؛
  • از کیفیت و تنوع غذا برای جشن مدنظرتان اطمینان حاصل کنید؛
  • از تخصص و رفتار مودبانه و حرفه‌ای کارکنان محیط مطمئن شوید؛
  • رزو خود را حداقل از یک ماه قبل انجام دهید. درصورتی‌که قصد برگزاری مراسم در تاریخ پرطرفداری را دارید، از چند ماه قبل پیگیری کنید.
  • نورپردازی محیط و فضا را چک کرده و ببینید که با سلیقۀ شما همخوانی دارد یا خیر؛
  • مطمئن شوید که مجموعه انتخابی شما قبلا سابقه برگزاری مراسم عقد و عروسی را داشته و می‌تواند مراسمی درخور را برایتان برگزار کند.

اجاره روف گاردن برای مهمانی

فرقی ندارد قصدتان از اجاره روف گاردن برای بله برون باشد یا تولد، عقد یا عروسی؛ شما می‌توانید برای هر مراسمی که در پیش دارید، از این امکان بهره‌مند شوید و بدون هیچ دردسری یک جشن ایده‌آل داشته باشید. اجاره روف گاردن برای مهمانی گزینه‌ای راحت، لاکچری و مقرون‌به‌صرفه است که می‌تواند مراسم سادۀ شما را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بدل کند.

قیمت اجاره روف گاردن در تهران

قیمت یکی از دغدغه‌های مهم همه کسانی است که می‌خواهند مراسم خود را در محیطی غیر از خانه برگزار کنند. درحالی‌که در نظر بسیاری از افراد اجاره روف گاردن قیمت مناسب مسئله‌ای نشدنی و غیر ممکن به نظر می‌رسد، باید بگوییم که چنین برداشتی اشتباه است!

قیمت اجاره روف گاردن در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. موقعیت جغرافیایی، نما و منظرۀ اطراف، امکانات و گزینه‌های اضافی، تعداد میهمانان، منوی غذا و همچنین امکانات پخش موسیقی مانند اجرای زنده، از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت اجاره روف گاردن هستند. این عوامل را می‌توان به شرح زیر خلاصه کرد:

  • تعداد میهمانان
  • ظرفیت سالن ها
  • ساعت و زمان
  • امکانات مورد نظر شما

البته اینکه قصد برگزاری چه مراسمی را دارید نیز بر هزینه اجاره روف گاردن تاثیر دارد؛ چراکه به طور غیرمستقیم، وسعت و مساحت فضا را تعیین می‌کند. همچنین مطمئنا امکانات، پذیرایی و تزئیناتی که برای جشن تولد مد نظر دارید، با جشن عروسی و عقد متفاوت است. برهمین‌اساس، اجاره روف گاردن برای تولد قیمت متفاوتی با اجاره روف گاردن برای عروسی خواهد داشت. شما می‌توانید برای اجاره روف گاردن ارزان بسیاری از امکانات اضافی را حذف کنید؛ اما همچنان مراسمی باکیفیت در محیطی زیبا داشته باشید.

اجاره روف گاردن در شمال تهران با تشریفات ثمین

تیم تشریفاتی ثمین تمام تلاش خود را به کار بسته است تا مراجعه‌کنندگان بتوانند بیشترین لذت را از میهمانی خود برده و تصاویر و خاطراتی فراموش‌نشدنی را ثبت کنند. یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی ما در تشریفات ثمین، وجود گزینه‌های متعدد است تا مراجعین عزیزمان بتوانند از بین موارد مختلف، بهترین روف گاردن را برای مراسم موردنظر خود اجاره کنند. از اجاره روف گاردن در شمال تهران تا غرب و شرق پایتخت، شما می‌توانید در هر نقطه از شهر  که تمایل داشته باشید، مکان برگزاری مراسم خود را انتخاب کنید. ما در ثمین طیف وسیعی از گزینه‌ها را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا انتخاب برایتان آسان‌تر شود. برای اطلاعات بیشتر و رزرو، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول با اجاره روف گاردن

قیمت و تعرفه روف گاردن ها به تعداد مهمانان، ظرفیت، نوع پذیرایی، امکانات، لوکیشن و تاریخ برگزاری مراسم بستگی دارد.

اغلب روف گاردن های تشریفات ثمین در شمال، شرق و غرب تهران قرار دارند. بنابراین شما می‌توانید بسته به منطقه مورد نظر خود، برای اجاره روف گاردن در شمال تهران، شرق و غرب پایتخت از گزینه‌های متعدد تشریفات ثمین برخوردار شوید.

در شرایط عادی باید برای اجاره روف گاردن از یک تا دو هفته قبل از مراسم اقدام کنید. اما اگر قصد برگزاری میهمانی در ایام پیک سال را دارید، توصیه می‌کنیم اجاره روف گاردن را از یکی دو ماه قبل انجام دهید.

بله؛ شما می‌توانید برای مشاوره بهتر و دقیق‌تر برای اجاره روف گاردن در تهران با تیم تشریفات ثمین تماس برقرار کنید.

6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW