تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

ویژگی های مهم باغ عروسی در زمستان چیست

21 آذر ، 1398
تشریفات ثمین

اصول مهم برای باغ عروسی در زمستان

با توجه به فرا رسیدن زمستان بسیاری از زوج ها مناسبت ها و تعطیلات زمستانی را برای روز عروسی انتخاب می کنند. بر همین مبنا می خواهیم کمی شرایط و ویژگی های مهم و اساسی باغ عروسی در زمستان را با هم بررسی کنیم. به این ترتیب و با رعایت برخی اصول مهم و اساسی نه تنها برگزاری عروسی در زمستان برای ما بسیار خاطره انگیز خواهد شد، بلکه مراسم بدون دغدغه به خوبی پیش خواهد رفت. در ادامه با ما همراه باشید.

عروسی در زمستان

شرایط حاکم بر باغ عروسی در زمستان

همانطور که می دانید یکی از اولین مراحل برگزاری عروسی انتخاب محل آن است. انتخاب شما بین باغ عروسی و تالار هر کدام که باشد، برای فصل زمستان حتما باید از امکانات تهویه مطبوع هوا برخوردار باشد. این مهم را فراموش نکنید که وسیله گرمایش در زمستان ضروری است، ولی گرمای بیش از حد هم می تواند موجب اذیت و آزار شده و حسابی شما و دیگر مهمانان را کلافه کند. پس در قدم اول از امکانات تهویه مطبوع مطمئن شوید.

فضای مناسب پارکینگ

دومین مسئله مهم برای باغ عروسی در زمستان، پارکینگ است. با توجه به برودت هوا و حتی امکان بارش برف و باران، باغ عروسی انتخابی شما بهتر است پارکینگ داشته و این پارکینگ نزدیک به باغ باشد. پارکینگ های نامرتب، کوچ و بدون فضای کافی و دور از باغ بدون تردید مهمانان شما را اذیت خواهد کرد.

برگزاری عروسی در باغ خواست بسیاری از زوج های جوان و خانواده ها است. اما در نظر داشته باشید که شام عروسی در فرهنگ ما نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در زمستان به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی در محوطه و آشپزخانه بوی غذاها به راحتی و به سرعت منتقل می شود. بر همین اساس هنگام انتخاب باغ عروسی در زمستان از انتخاب باغ هایی که آشپزخانه شان در زیر محوطه یا نزدیک به آن قرار دارد، پرهیز کنید. بدون شک هیچکس دوست ندارد از اوایل مهمانی تا آخر شب به جای بوی عطرهای خوشبو و گل های زمستانی و یا عود، بوی غذای آخر شب را استشمام کند.

باغ عروسی در زمستان

فضای عکاسی باغ عروسی در زمستان

یکی از بهترین ویژگی های برگزاری عروسی در باغ فضای بسیار زیبا برای عکاسی است. در بسیاری از موارد فضای زیبا و گل آرایی باغ عروسی نیاز شما را برای حضور در آتلیه نیز رفع می کند. زمستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید بهترین چشم انداز عکاسی را برای باغ عروسی در زمستان داشته باشید. اگرچه طبیعت زمستان سرسبز نیست اما با استفاده از اکسسوری های مطابق با تم عروسی با فضای زمستانی باغ می توانید عکس های متفاوتی را تجربه کنید. پس در انتخاب باغ عروسی در زمستان حتما به فضای محوطه توجه کنید. اگرچه عروسی در فضای بسته تالار برگزار می شود ولی با تدارک دیدن فضایی مملو از اکسسوری ها و گل آرایی با گل های زمستانی می توانید بهترین عکس ها را داشته باشید.

عروس در زمستان

منوی پذیرایی گرم

یکی از مهم ترین ویژگی های برگزاری عروسی در زمستان که نباید فراموش کنید، منوی گرم است. پس در انتخاب باغ عروسی در زمستان پیش از قرارداد از مدیریت مجموعه بخواهید منوی گرم را برای شما بیاورند. بر خلاف تابستان شما باید به جای بستنی و کافه گلاسه از مجموعه بخواهید تا با انواع قهوه، چای و دمنوش و یا انواع هات چاکلت ها از مهمانان شما پذیرایی کند.

در صورت لزوم بهتر است بعد از انتخاب منوی گرم اول خودتان از آن میل کنید تا مزه را چشیده و در صورت نیاز نکاتی را سفارش دهید. منوی پذیرایی و شام از مهمترین ویژگی هر باغی است که مراسم عروسی را برگزار می کند، پس درخواست خود را جدی مطرح کنید.

در مورد منوی شام نیز بهتر است غذاهایی را انتخاب کنید که برای زمستان مناسب است. سفارش سوپ را فراموش نکنید و علاوه بر انواع کباب از خورش هایی که بیشتر در زمستان سِرو می شود، سفارش دهید.

عروسی زمستانه

تعداد کافی پرسنل پذیرایی

بدون شک بهترین روز برای هر زوج جوانی، روز برگزاری مراسم آنها است و همه می خواهند که این مراسم به بهترین شکل برگزار شود. برای همین مهم بسیاری در انتخاب باغ عروسی در زمستان وسواس های خاصی به خرج می دهند که گاهی کاملا نیاز است. در همین راستا ویژگی بعد باغ تعداد کافی پرسنل است که باید به آن توجه کرده و از مدیریت جویا شوید.

با توجه به وضعیت آب و هوایی زمستان، منوی گرم پذیرایی و موارد مشابه نکات بسیاری است که باید به آن رسیدگی شود و این مهم بر عهده پرسنل محترم است. از تنظیم دمای مناسب فضا تا پذیرایی، چیدمان میز و دیگر رسیدگی های لازم همگی باید به درستی انجام شود. هیچ زوجی دوست ندارد که بر برنامه های عروسی  اختلال یا تاخیری روی دهد، پس برای برگزاری تمام و کمال مراسم و رسیدگی به تمام موارد حیاتی حتما به تعداد پرسنل توجه کنید. در صورت نیاز از مدیریت مجموعه درخواست کنید برای تشریفات نیروی بیشتری تدارک ببیند تا مواردی چون پذیرایی، عکس برداری و دیگر رسیدگی ها به دقت انجام شود.

توجه به جزئیات

بدون شک می دانید که عروسی در زمستان جزئیات ریز بسیاری دارد که ما تا جای ممکن به موارد کلی و پر اهمیت اشاره کردیم. در انتها اما تصمیم با شماست که کدام مجموعه را انتخاب کنید. همچنین با توجه به این مهم که باغ ها و تالارها چندین ماه قبل از مراسم رزرو می شوند، امکان پیش بینی هوا وجود ندارد. پس تا جایی که می توانید باغ و تالاری را انتخاب کنید که استاندارد های لازم را داشته باشد. حتما پیش از مراسم خودتان در مراسم های مجموعه شرکت کنید و کیفیت و چیدمان مجالس را از نزدیک ببینید. به جای توجه به تبلیغات سعی کنید موارد مهم را حتما جویا شوید.

در نهایت باید گفت که این مراسم یکی از مهم ترین روزهای زندگی شماست پس بهترین را انتخاب کرده و حسابی از آن لذت ببرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW