تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

بهترین کیک عروسی انتخاب شده در سال 2019

09 شهریور ، 1398
تشریفات ثمین

برترین مدل کیک عروسی در سال 2019

کیک عروسی در مراسمات اروپایی نقش مهمی را ایفاء می کند اما در سال های اخیر وجود کیک عروسی در جشن های اغلب ایرانیان هم جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است. به طوری که بسیاری از عروس و دامادهای ایرانی روزها وقت خود را صرف انتخاب طرح و رنگ کیک عروسی کرده و به دنبال زیباترین کیک ها، وب سایت های زیادی را جستجو می کنند.

بهترین کیک های عروسی سال 2019

از جمله ترندهای ویژه و خاصی که در بهترین کیک های عروسی انتخاب شده در سال 2019  به کار رفته است استفاده از گل های طبیعی بر روی تمامی طبقات کیک می باشد. زیبایی کیک های تهیه شده در سال 2019 تا اندازه ای بوده که افراد راضی نبودند تا چاقو را برای برش در کیک فرو ببرند. در جدیدترین و زیباترین کیک های عروسی قنادان سعی کرده اند تا گل های طبیعی را به طرز هنرمندانه ای بر روی خامه کیک کار گذاشته که هر طبقه مطابق با قسمتی از لباس عروس و داماد باشد. معمولا بهترین مدل کیک عروسی متعلق به کیکی است که چند طبقه است و حجم بالایی را در بر گرفته باشد. بدون شک انتخاب بهترین کیک های عروسی سلیقه ای است و هر شخصی مدل خاصی را می پسندد. اما می توان گفت کیک های چند طبقه که حالتی گرد دارند به همراه رنگ های شاد و گل های طبیعی و یا گل های فوندانت بیشترین زیبایی را به خود اختصاص می دهند.

کیک عروسی منتخب در سال 2019

جدیدترین کیک عروسی سال 2019

زیباترین مدل کیک های عروسی طرح هایی هستند که شکل دایره ای و چند طبقه دارند و با فوندانت یا گل های طبیعی گل آرایی شده اند. معمولا در انتخاب کیک طرح های دایره شکیل تر از طرح های گوشه داری مانند مربع و مستطیل می باشد. در ضمن قنادان همگی سعی کرده اند برای بیشتر جلوه دادن نمای کیک همچنین با شکوه کردن کیک های عروسی از حجم هر طبقه کیک کاسته و به تعداد طبقات آن بیفزایند. بدون شک انتخاب رنگ و مدل کیک در تعیین تعداد طبقات کیک نقش مهمی داشته و هزینه های متفاوتی را شامل می شوند.

مدل منتخب کیک عروسی در سال 2019

گرانترین مدل کیک های عروسی

جالب است بدانید که بیشتر افراد بر این باور هستند که کیک ها همگی یک مزه دارند و تنها در وزن کیک با یکدیگر تفاوت قیمت دارند اما باید گفت امروزه قنادها با استفاده از خمیری به نام فوندانت سعی کرده اند تا گل های زیبا و واقعی را بر روی کیک های مراسمات اجرا نمایند که بیشترین هزینه ها را برای افراد در بر می گیرند و یا با استفاده از موز، گردو و نسکافه مزه های لذیذتری به کیک ها داده شده که سبب می شود تا افراد بنا به جیب خود طرح مورد علاقه را به قناد ارائه دهند. در برخی موارد هم کیک های تصویری هزینه های بیشتری را به قیمت اصلی کیک اضافه می نماید. همیشه اجرای طرح کیک با میزان وزن کیک ارتباط مستقیمی داشته که قنادها می توانند با در نظر گرفتن طرح و مدل انتخابی وزن کیک و البته هزینه کیک را به مشتری ارائه دهد. اصولا هر چقدر که کیک تزیینات بیشتری را شامل شود گرانتر است و خلق نمودن آن توسط قناد زمان بیشتر و هنر بیشتری را می طلبد.

مدل منتخب کیک عروسی در سال 2019

رنگ کیک عروسی سال 2019

همواره پرسنل ماهر و خبره تشریفات مجالس به دنبال به روز ترین ها و مدل های خاص و شیک برای ارائه بهترین ها در مراسمات هستند، این امر به این معنی است که بهترین و به روزترین رنگ های مد شده در مراسمات را بررسی می کنند و به مشتریان خود پیشنهاد می کنند. رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال برای رنگ کیک های عروسی سال 2019 انتخاب شد و این رنگ ترکیبی از رنگ های نارنجی، صورتی و قرمز بود که می تواند در مراسمات گوناگون خود را در جلوه های متنوعی نمایان کند. شاید زیباترین آپشنی که می تواند رنگ مرجانی را در مراسمات سال 2019 به خوبی نمایش دهد رنگ کیک عروسی باشد. رنگ مرجانی از جمله رنگ های لوکس و مدرن است که تنها قنادهای حرفه ای و با تجربه می توانند به زیبایی هرچه تمامتر آن را در کیک های عروسی استفاده نماید. برای بهتر جلوه دادن رنگ کیک بهتر است رنگ لباس ساقدوش ها، گل آرایی، بادکنک آرایی و دستمال سفره با رنگ مرجانی کیک همخوانی داشته باشند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW