تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

انتخاب تم جشن تولد

09 اردیبهشت ، 1398
تشریفات ثمین

برای اینکه یک جشن تولد شاد و هیجان انگیز داشته باشید می توانید از تم های تولدی که در بازار تهران موجود است یکی را برگزینید. اما سوالی که پیش می آید این است که انتخاب تم جشن تولد چگونه است؟ چگونه از بین این تنوع رنگی تم تولد مناسب سن و شخصیت فرد را انتخاب کنیم؟ در زیر به پاسخ این سوالات می پردازیم.

انتخاب تم جشن تولد بزرگسالان

برای اینکه بتوانید یک تم تولد مناسب برای جشن تولد بزرگسالان انتخاب کنید می توانید به موارد زیر توجه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

۱- رنگ مناسب: امروزه تم تولدها بر اساس ترکیب های رنگی متنوعی تهیه و تولید شده است. بنابراین می توانید با توجه به اینکه شخص چه رنگی را دوست دارد تم تولدی انتخاب کنید که شامل رنگ بندی مورد علاقه فرد باشد.

۲- رمانتیک یا رسمی یا هیجان: تم جشن تولد بزرگترها معمولا در سه نوع رمانتیک، رسمی و هیجان انگیز تقسیم بندی می شود. چنانچه بخواهید برای همسر یا دوست مورد علاقه خود یک تولد شیک و خاص اجرا کنید می توانید از تم تولدهای دونفره یا رمانتیک استفاده نمایید. همچنین برخی افراد میانسال دوست دارند تولدشان رسمی و هیجان انگیز و خاص باشد که می توانید با توجه به سلیقه آنها یک تم در این حیطه را انتخاب کنید.

انتخاب تم تولد

انتخاب تم جشن تولد کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان معمولا دوست دارند در یک محیط شاد و هیجان انگیز تولد خود را جشن بگیرند. کودکان اغلب شخصیت های کارتونی و محبوب نظیر باب اسفنجی، میکی موس و سیندرلا را دوست دارند و نوجوانان اغلب تم تولدهایی شامل ترکیبات رنگی جذاب و شاد را دوست دارند. آنها از تم تولدهای مشهور اغلب خوششان نمی آید و دوست دارند تم تولدشان به گونه ای خاص باشد که تا به حال ندیده و نشنیده باشند. از ویژگی تم تولد کودکان و نوجوانان می توان به تک بودن و جدید بودن تم ها اشاره کرد. هرچه تم تولد جدیدتر و سبک بادکنک آرایی خاص تر و شیک تری داشته باشد بیشتر مورد پسند نوجوانان خواهد بود. ناگفته نماند که تم تولدهای نوجوانان از سبک کلاسیک و مدرن پیروی می کند.

تم تولد نوجوانان

نحوه انتخاب تم جشن تولد پسرانه

شاید بتوان گفت در میان تم های تولد موجود انتخاب تم جشن تولد پسرانه سخت ترین و هیجان انگیز ترین تم های تولد است. چرا که الگوهای تم تولد پسرانه اغلب از تنوع کمتر و در رنگ های محدود تری هستند و انتخاب یک سبک خاص اغلب سخت می باشد. در انتخاب تم جشن تولد پسرانه بهتر است به ویژگی رنگ بندی و بادکنک آرایی توجه ویژه داشته باشید. دقت کنید که تم تولد پسرانه ای که انتخاب می کنید اغلب نشان دهنده شور و هیجان و اشتیاق باشد.

تم تولد پسرانه

رایج ترین رنگ تم تولدها

در تم تولد اغلب از رنگ های زیر برای تزیین جشن تولد استفاده می شود که دانستن ویژگی آنها به شما در انتخاب تم جشن تولد کمک زیادی می کند که در این انتخاب می توانید با موسسات تشریفات مجالس مشورت کنید:

صورتی و طوسی: این ترکیب رنگی را اغلب برای جشن تولد دختر بچه ها استفاده می کنند. این رنگ در کنار شادی احساس آرامش را القا می کند. از ترکیبات دیگر رنگ های صورتی و زرد، صورتی و سفید، آبی طوسی هم برای جشن تولد دختران جوان استفاده می شود.

آبی کاربنی و زرد: این ترکیب رنگی اغلب برای جشن تولد پسران و بزرگسالان استفاده می شود. در کنار زیبایی و هیجان، رسمی بودن جشن تولد را هم بیان می کند. از دیگر ترکیبات آبی کاربنی می توان به آبی کاربنی و سفید، آبی کاربنی و مشکی و آبی کاربنی و لیمویی اشاره کرد.

قرمز: ترکیب رنگی قرمز و صورتی، قرمز و زرد اغلب برای تم تولد های رمانتیک دونفره استفاده می شود. این ترکیب رنگی در میان زوج ها بسیار محبوب است که می تواند برای انتخاب تم جشن تولد مناسب باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW