تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

چگونه با انتخاب تاج عروس زیبا ملکه مجلس خود باشید

25 آذر ، 1397
تشریفات ثمین

تاج عروسی

شب عروسی هر فردی یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی هر دختر و پسری می‌باشد و همه‌ی افراد سعی می‌کنند که این شب را هر چه بهتر برگزار کنند، انتخاب تاج عروس زیبا یکی از مواردی است که باید همواره به آن توجه داشته باشید چرا که اگر تاج خود را صحیح انتخاب نکنید ممکن است شب زیبای شما با بحران مواجه شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا تمام نکاتی را که باید برای خرید و انتخاب تاج عروس زیبا بدانید متوجه شوید.

انواع مدل‌های تاج عروسی

در حال حاضر مدل‌های زیادی برای تاج عروس وجود دارد و شما با توجه به سلیقه خود و نظر آرایشگرتان که چه نوع آرایشی را با توجه به لباستان برای شما در نظر گرفته است می‌توانید انتخاب تاج عروس زیبا داشته باشید. مدل انتخاب تاج عروس زیبا در بهترین شب زندگیتان و در یک باغ عروسی زیبای شما، می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

1.تاج عروس با گل‌های طبیعی و زیبا
2.تاج هدبندی و تزیین شده با انواع سنگ‌ها
3.تاج عروس با سنگ و مروارید
4.تاج‌های بلند و کشیده

تاج عروسی _ تشریفات ثمین

انتخاب تاج عروس زیبا

در انتخاب تاج عروس زیبا حتماً به نکات زیر توجه داشته باشد.
طرح لباس: اگر لباس عروس شما طرحی تقریباً شلوغ دارد و روی لبای عروس شما انواع گلهای دانتل و سنگ‌های زینتی کار شده است سعی کنید انتخاب تاج عروس زیبای شما ساده باشد. ولی برعکس اگر لباسی ساده دارید حتما از تاجی پر زرق و برق و کار شده استفاده کنید.
فرم صورت: اگر صورت شما کشیده می‌باشد حتماً انتخاب تاج عروس زیبای شما از نوع تاج‌هایی باشد که به صورت هد بوده و بر روی پیشانی قرار می‌گیرد. ولی گزینه مناسب برای صورت‌های گرد تاج‌های کشیده و بلند می‌باشد تا به صورت فرم داده و جلوه زیباتری به آن دهد.
مشورت با آرایشگر: قبل از تهیه و انتخاب تاج عروس زیبا حتماً با آرایشگر عروس خود مشورت کنید و از او بپرسید که چه نوع آرایشی را برای شما در نظر گرفته و متناسب با آرایشتان تاج عروسی خود را انتخاب کنید تا در روز عروسی با مشکل و دردسر مواجه نشوید.
توجه به قد: برای انتخاب تاج عروس زیبا حتماً باید به قد نیز توجه داشته باشید. اگر قدی بلند دارید سعی کنید از تاج‌های کوتاه و مدل‌هایی که بر روی پیشانی قرار می‌گیرند استفاده کنید و اگر قدی کوتاه دارید تاج‌های با ارتفاع و بلند می‌تواند قد شما را بلند تر نشان دهد. حتماً به این نکته نیز توجه داشته باشید که به قد آقای داماد نیز توجه کنید و اگر تقریباً با یکدیگر هم قد هستید تاج‌ های بلند گزینه مناسبی برای شما نمی‌توانند باشند.

تاج عروسی زیبا با سنگ قرمز _ تشریفات ثمین


توجه به فصل برگزاری عروسی

اگر تصمیم دارید که از گل‌های تازه برای انتخاب تاج عروس زیبا خود استفاده کنید حتما به فصل برگزاری مراسم عروسی خود توجه داشته باشید. چون در فصل‌های گرم این گل‌ها تازگی و طراوت خود را به سرعت از دست داده و پژمرده می‌شوند و زیبایی اولیه خود را نخواهند داشت. پس گل‌های تازه گزینه مناسبی برای تاج عروسی در فصل گرم سال نمی‌باشند. اما اگر حتما به استفاده از گل در تاج عروسی خود تمایل دارید می‌توانید از گل‌های مصنوعی برای این منظور استفاده کنید.

تاج عروسی ملکه _ تشریفات ثمین

خرید تاج عروس زیبا

توصیه‌ای که ما به شما برای انتخاب تاج عروس زیبا می‌توانیم داشته باشیم این است که خرید تاج عروسی خود را جزء آخرین خریدهای خود قرار دهید. چون برای انتخاب تاج عروس زیبا اول شما باید لباس عروس خود را خریداری کرده و بعد نوع آرایش شما مشخص شود و با توجه به مدل لباس و آرایشتان باید انتخاب تاج عروس زیبا داشته باشید. فاکتورهای مهم دیگری که در انتخاب و خرید تاج عروسی قابل اهمیت هستند و در بالا نیز به آن‌ها اشاره شد را در هنگام خرید تاج حتماً مد نظر داشته باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW