تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

باغ عروسی مناسب و ایده آل چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

28 خرداد ، 1397
تشریفات ثمین

امروزه برخلاف گذشته که مراسم عروسی در چهاردیواری منزل انجام می‌شد اغلب در تالار و یا باغ های مجلل برگزار می شود. زیبایی خیره کننده باغ باعث می شود که افراد باغ عروسی را به عنوان مکانی برای مراسم خود انتخاب کنند .  چرا که در یک فضای باز می توانند از خدمات و سرویس دهی به میهمانان به صورت شکیل تر بهره‌مند شوند.

از مواردی که در زمان انتخاب باغ عروسی باید به آن توجه کافی داشته باشید داشتن پارکینگ مناسب می باشد. پارکینگ یکی از ضروریات باغ عروسی است چرا که اغلب میهمان های شما با وسیله نقلیه شخصی خود به این مراسم می‌آیند بنابراین برای این که نگران وسیله خود نباشند باید بتوانند آن را در مکان مناسبی قرار دهند. پارکینگ عروسی می تواند از مهم ترین و شاخص‌ترین مزیت‌های انتخاب یک باغ مناسب محسوب شود. در زمان انتخاب باغ توصیه می‌کنیم که به ظرفیت پارکینگ نیز توجه کنید. براساس تعداد مهمان ها که برای هر خانواده یک وسیله نقلیه در نظر گرفته می شود از ظرفیت پارکینگ باغ جویا شوید.

 در انتخاب باغ عروسی چند نکته را باید مورد بررسی قرار دهید که یکی از مهم ترین آنها داشتن میز اختصاصی مناسب و شکیل شام برای عروس و داماد می باشد البته این مورد در تمامی تالارها و باغ های عروسی رعایت می‌شود؛

از مهم ترین مواردی که افراد به آن توجه می کنند البته در زمان انتخاب باغ عروسی، نحوه سرویس دهی شام می باشد. برخی ترجیح می‌دهند که غذاها را به صورت پرسی بر روی میز میهمانان قرار دهند و برخی نیز این گونه عمل نمی‌کنند. امروزه بسیاری از عروس و دامادها سلف سرویس را برای سرویس دهی شام انتخاب می‌کنند.

غذاهایی که قرار است سرو شود باید هرچه سریعتر بر روی میز میهمانان و یا در بخشی که سلف سرویس قرار دارد گذاشته شود تا قبل از سرد شدن میهمانان بتوانند غذای خود را میل کنند.همچنین مزه غذا و دسرها ئ تزیینات آن ها نیز بسیار مهم است.

نکات دیگری همچون تزیینات میزها ، نوع و تزیین میوه و شیرینی ،آتش بازی، گل آرایی و سایر مسائل نیز جزو خدمات محسوب می شود که بهتر انجام شدن هر یک می تواند امتیازی مثبت برای خدمات مجالسی که انتخاب کرده اید باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW