تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

تزیین میز شام عروسی

17 بهمن ، 1396
تشریفات ثمین
از یک میز بزرگ برای شام استفاده می شود که همه غذاها و دسرها برروی آن قرار دارد و سرو به صورت سلف سرویس انجام می شود. اما در بعضی از مراسم ازدواج برروی میزهایی که به صورت چندنفره برای مهمانان تدارک دیده شده است شام و میوه و شیرینی سرو می شود، انتخاب دم از نظر سفره آرایی زیبا تر است که می توان برروی میزها از تکنیک های خاصی برای تزیئن بیشتر استفاده کرد.
یکی از مهمترین نکات در تزیین میز شام عروسی، گل آرایی می باشد. استفاده از گل هابرروی میزها جلوه خاصی به میزها می دهد. گل باید اندازه متناسبی داشته باشند. گل هایی که ساقه کشیده تری دارند، زیباتر به نظر می رسند. از جمله گل هایی که می توان برای میزهای عروسی میتوان استفاده کرد: گل داودی، سوسن، آنتوریوم قرمز و گل رز اشاره کرد. یک نکته مهمی که باید به آن توجه کرد،. رنگ گل های روی میز هم می تواند با سایر اجزای میز هماهنگ باشد.
یکی دیگر از نکات مهم در تزیین میز شام عروسی قرار دادن شمعدان های بلند  می باشد. بهتر است رنگ شمع ها با رنگ گل هماهنگ باشد. اگر اندازه شمع ها با ارتفاع گلدان یکی باشد، به زیبایی بیشتر میز شام کمک می کند. زمان صرف شام باید شمع ها روشن شوند.
یکی از مهمترین نکات در تزیین میز شام عروسی گل آرایی می باشد. استفاده از گلها  برروی میزها جلوه خاصی به میزها می دهد. گل باید اندازه متناسبی داشته باشند. گل هایی که ساقه کشیده تری دارند، زیباتر به نظر می رسند. از جمله گل هایی که می توان برای میزهای عروسی میتوان استفاده کرد: گل داودی، سوسن، آنتوریوم قرمز و گل رز اشاره کرد. یک نکته مهمی که باید به آن توجه کرد،. رنگ گل های روی میز هم می تواند با سایر اجزای میز هماهنگ باشد.  
از دیگر اجزای مهم میز شام عروسی دستمال سفره است که باید با زیبایی تمام تا شود و در داخل بشقاب ها قرار بگیرد. با استفاده از حلقه دستمال هم می توان دستمال سفره را زیباتر کرد. می توان از دستمال های سفره انحصاری  استفاده کرد که اسم عروس و داماد برروی آن حک شده است. این دستمال ها را باید سفارش داد. 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW