تشریفات عروسی و خدمات مجالس ثمین

تشریفات مجالس در مراسم نامزدی

17 آبان ، 1397
تشریفات ثمین

یکی از تشریفات مجالس که به زوج‌های جوان ارائه می‌شود مربوط به مراسم نامزدی است. این مراسم اغلب در خانه پدری عروس برگزار می‌شود اما می‌توان آن را در باغ و یا تالار نیز برگزار کرد. مراسم نامزدی بعد از توافق اولیه بین 2 خانواده برگزار می‌شود و به‌منظور دورانی جهت آشنایی زوج‌ها می‌باشد. مراسم نامزدی آداب ‌و رسومی دارد که تشریفات مجالس ما با بهترین قیمت آن را ارائه می‌دهد.

تشریفات مجالس

هرگونه جشنی که مربوط به زوج‌های جوان باشد تشریفاتی دارد که با توجه به بودجه طرفین برگزار می‌شود. تشریفات مجالس در رابطه با مراسم نامزدی شامل اجاره باغ، فیلم‌برداری و عکاسی، شمع آرایی، گل‌آرایی، پذیرایی و غیره خواهد بود. تشریفات مجالس ما دارای منوهایی برای هر بخش است که در صورت انتخاب هوشمندانه و درست، جشنی مناسب برپا خواهید کرد. برای راهنمایی‌های بیشتر در هر زمینه از این تشریفات، با کارشناسان ما می‌توانید تماس برقرار کنید.

حلقه عروسی-تشریفات ثمین

مراسم نامزدی

در مراسم نامزدی از بزرگ‌ترهای فامیل دعوت می‌شود و از آن‌ها پذیرایی به عمل می‌آید. عروس خانم در این مراسم لباسی مناسب با مراسم نامزدی به تن می‌کند و خاطراتی خوش برای خود رقم می‌زند. در مراسم نامزدی که معمولاً بعد از مراسم خواستگاری و قبل از عقد برگزار می‌شود دارای آداب‌ و رسومی است و به آن دوران نامزدی نیز می‌گویند. یکی از تشریفات مجالس در این رابطه معرفی مزون لباس و آرایشگاه خواهد بود. در مراسم نامزدی آقای داماد هدایایی را تقدیم عروس خانم می‌کند که شامل حلقه نامزدی، میوه، شیرینی، گل و کیک می‌باشد. تشریفات مجالس با فیلمبرداری این موقعیت‌ها جشنی باشکوه را برایتان رقم خواهد زد. برخی خانواده‌ها در کنار این موارد اقدام به هدیه دادن شال، روسری، لباس، کفش و غیره نیز می‌کنند.

حلقه نامزدی-تشریفات ثمین

 مکان برگزاری مراسم نامزدی

برای برگزاری مراسم نامزدی نیاز به مکانی است که برای تعداد مهمان‌ها مناسب باشد. برخی از خانواده‌ها این جشن را در خانه، پارکینگ و یا دیگر مکان‌هایی مناسب با این مراسم برگزار می‌کنند اما کسانی که به دنبال برگزاری مفصل این جشن هستند می‌توانند از تیم تشریفات مجالس ما کمک بگیرند تا جشنی باشکوه ترتیب دهند. نیازی نیست که برای برگزاری مجالس نامزدی و بله برون هزینه‌های سنگینی کنید زیرا تشریفات مجالس با استفاده بهینه از هزینه‌ها شکوه و زیبایی آن را بیشتر خواهد کرد و این جشن را به‌ صورت حرفه‌ای برای زوج‌ها انجام خواهد داد.

سالن عروسی-تشریفات ثمین

 تشریفات مجالس جشن نامزدی

تشریفات مجالس با بهره‌ گیری از پرسنلی حرفه‌ای و تجهیزات مناسب، جشن شما را بسیار ایده آل خواهد کرد. این تشریفات با انجام گل‌آرایی، چیدمان، موزیک مجلس، ارائه کارت دعوت، گل‌آرایی جایگاه عروس و داماد، میوه و دسر، کترینگ، پذیرایی، نورپردازی، فیلم‌ برداری جشن نامزدی را بسیار باشکوه می‌کند. هر یک از این مسائل ذکر شده درصورتی‌که به خوبی انجام شوند جشن شما را به مراسمی باکیفیت تبدیل خواهد کرد که سبب رضایت شرکت‌کنندگان نیز خواهد شد. گاهی زوج‌ها به دلایل مختلف دقت کافی برای رسیدگی به تمام این جزئیات را ندارند، در این زمان تشریفات مجالس با عهده گرفتن این خدمات سبب می‌شود استرس و نگرانی از زوج‌ها دور شود و شب زیبایی برای خود رقم بزنند.

پذیرایی از مهمانان بخشی از تشریفات مجالس

یکی از بخش‌های مهم در مراسم نامزدی پذیرایی از مهمان‌ها است. تشریفات مجالس انعطاف زیادی در پذیرایی مجالس دارد و برنامه‌ ریزی دقیقی برای آن انجام داده است تا مورد مناسب خود را از منوهای در نظر گرفته‌شده انتخاب کنید. با سپردن این بخش از مراسم خود به تشریفات مجموعه ما با خیالی راحت از مراسم لذت خواهید برد. انواع غذا، دسر، سالاد، کیک و فینگر فود را در اختیار مهمان‌هایتان قرار خواهیم داد.

گل آرایی و طراحی دکور در مراسم نامزدی

گل‌آرایی یکی از نکاتی است که جشن نامزدی را رویایی خواهد کرد و سبب می‌شود عکاسی از مراسم بسیار جذاب شود. پرسنل مجموعه ما با داشتن سال‌ها سابقه در این زمینه، گل‌آرایی مکان نامزدی را انجام خواهند داد و ایده‌های نابی در این زمینه پیاده می‌کنند. تشریفات مجالس با ایجاد دکوراسیون و چیدمان مراسم نامزدی را بسیار خاص خواهد کرد و از آن لذت خواهید برد.

عکاسی و فیلمبرداری در مراسم نامزدی

برای اینکه بتوان لحظات ناب مراسم نامزدی را ثبت کرد و بتوان همیشه یاد آن را زنده نگاه داشت نیاز به فیلم‌برداری و عکاسی خواهد بود. تشریفات مجالس با داشتن دوربین‌های مجهز و پیشرفته در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری این لحظات را به زیباترین شکل ممکن ثبت می‌کند. مجموعه ما عکاسی از زوج‌ها را در هر فضایی که مد نظرشان باشد انجام خواهند داد و آن را به‌ صورت آلبوم دیجیتال در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهند. این آلبوم کیفیت بالایی دارد و صحافی زیبایی خواهد داشت، هم‌چنین آماده تهیه کلیپ از مراسم نامزدی زوج‌های جوان هستیم زیرا پرسنل این مجموعه قادر به کارگردانی این مراسم هستند. دقت در گرفتن عکس و ثبت لحظات مهم بسیار ضروری است که تشریفات مجالس با داشتن پرسنلی مجرب آن را برای زوج‌ها انجام می‌دهند.

حلقه نامزدی-تشریفات ثمین

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LerJxMdAAAAAPJW8bBw_VGAxoQSLjqAJlPopHKW